Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Diakou, Michail"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η χρήση συστημάτων γενικής τεχνητής νοημοσύνης όπως το OpenAI και οι εφαρμογές τους στο marketing.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-02-20) Διάκου, Μιχαήλ; Diakou, MichailΑυτή η πτυχιακή στοχεύει να διερευνήσει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στο μάρκετινγκ και τις επιπτώσεις της για τις επιχειρήσεις, τους καταναλωτές και την κοινωνία. Με τις ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία AI, η ενσωμάτωσή της στις πρακτικές μάρκετινγκ έχει γίνει ολοένα και πιο διαδεδομένη. Αυτή η μελέτη παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, εξετάζοντας τις εφαρμογές, τα οφέλη, τις προκλήσεις, τα ηθικά ζητήματα και τις μελλοντικές κατευθύνσεις. Η πρώτη ενότητα της πτυχιακής παρέχει ένα υπόβαθρο και ένα πλαίσιο για τη μελέτη, συζητώντας την εμφάνιση της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ και τον πιθανό αντίκτυπό της σε διάφορες λειτουργίες μάρκετινγκ. Υπογραμμίζει την ανάγκη για έρευνα σε αυτόν τον τομέα και προσδιορίζει τους ερευνητικούς στόχους. Οι στόχοι της μελέτης είναι (1) να αναλύσει την τρέχουσα κατάσταση της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, (2) να διερευνήσει τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στις σχέσεις πελάτη-μάρκας, (3) να εξετάσει τα ηθικά ζητήματα που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ και (4) να εντοπίσει μελλοντικές ερευνητικές κατευθύνσεις. Για την επίτευξη αυτών των στόχων, διεξάγεται μια συστηματική ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας, συνθέτοντας έρευνα από διάφορους ακαδημαϊκούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ, της τεχνητής νοημοσύνης, της ηθικής και της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στις πρακτικές μάρκετινγκ, επιτρέπει την εξατομικευμένη επικοινωνία μάρκετινγκ, βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και βελτιώνει τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Ωστόσο, η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης παρουσιάζει επίσης προκλήσεις, όπως ηθικές ανησυχίες, ζητήματα απορρήτου δεδομένων και εκτόπιση ανθρώπινων θέσεων εργασίας. Σε αυτή τη μελέτη δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στα ηθικά ζητήματα. Αναλύονται οι ηθικές επιπτώσεις των στρατηγικών μάρκετινγκ που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων των ανησυχιών που σχετίζονται με το απόρρητο, τη διαφάνεια, τη δικαιοσύνη και τη λογοδοσία. Προτείνονται δεοντολογικά πλαίσια και κατευθυντήριες γραμμές για την υπεύθυνη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, με στόχο την προώθηση ηθικών πρακτικών και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Επιπλέον, η μελέτη προσδιορίζει μελλοντικές κατευθύνσεις έρευνας, όπως η διερεύνηση των μακροπρόθεσμων επιπτώσεων της τεχνητής νοημοσύνης στις σχέσεις πελάτη-μάρκας, η διερεύνηση του ρόλου της τεχνητής νοημοσύνης σε βιώσιμες πρακτικές μάρκετινγκ και η κατανόηση του αντίκτυπου της τεχνητής νοημοσύνης στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Αυτά τα ερευνητικά κενά παρέχουν ευκαιρίες για περαιτέρω εξερεύνηση και συμβάλλουν στον εξελισσόμενο τομέα της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ. Η σημασία αυτής της μελέτης έγκειται στη συνεισφορά της στην ακαδημαϊκή γνώση, τις πρακτικές επιπτώσεις για τους εμπόρους και τις επιχειρήσεις, τις ηθικές εκτιμήσεις, τις μελλοντικές κατευθύνσεις έρευνας και την καθοδήγηση πολιτικής. Τα ευρήματα αυτής της μελέτης ενημερώνουν τους εμπόρους, τις επιχειρήσεις, τους ερευνητές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής σχετικά με τις επιπτώσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που σχετίζονται με την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ. Με την προώθηση της υπεύθυνης χρήσης τεχνητής νοημοσύνης και την προώθηση πρακτικών μάρκετινγκ με επίκεντρο τον καταναλωτή, αυτή η μελέτη στοχεύει να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα και την ηθική της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του μάρκετινγκ.