Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Diamantakos, Nikolaos"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Μελέτη διαδραστικού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-11-09) Διαμαντάκος, Νικόλαος; Diamantakos, Nikolaos
    Το διαδραστικό μάρκετινγκ αποτελεί μια μεταστροφή από περισσότερο παραδοσιακές μονόδρομες μορφές επικοινωνιών μάρκετινγκ σε περισσότερο αμφίδρομα μοντέλα επικοινωνίας, τα οποία ενθαρρύνουν το διάλογο μεταξύ μιας εταιρίας και των καταναλωτών που προσπαθεί η εταιρεία να προσεγγίσει. Αντίστοιχα, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα εργαλείο πληροφορικής που επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών. Στη σύγχρονη εποχή της πληροφορικής, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν εργαλεία διαδραστικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, με σκοπό την επέκταση εκστρατειών μάρκετινγκ σε ευρύτερο φάσμα καταναλωτών και την αύξηση της αποτελεσματικότητας σχετικών δράσεων μάρκετινγκ. Η εφαρμογή διαδραστικού μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα δύναται να αυξήσει (i) την ικανοποίηση των πελατών από τη κατανάλωση προϊόντων ή υπηρεσιών ενός οργανισμού, (ii) να αυξήσει το επίπεδο δέσμευσης των πελατών ενός οργανισμού και (iii) να επιτρέψει την εγκαθίδρυση διαλόγου μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών, με σκοπό την πληρέστερη ικανοποίηση των αναγκών και απαιτήσεων των πελατών και την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Για την εξέταση της σχετικής δυνατότητας που προσφέρει το διαδραστικό μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα, υλοποιείται σχετική εμπειρική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίων και με δείγμα φοιτητές της χώρας, με σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης σχετικών τεχνικών μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα στην πλέον δυναμική ομάδα χρηστών κοινωνικών δικτύων στη χώρα. Σκοπός της έρευνας είναι η εξέταση του βαθμού επίδρασης των Ελλήνων φοιτητών από προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα και από σχετικές αναρτήσεων μηνυμάτων. Όπως διαπιστώνεται από τα στοιχεία που συλλέχτηκαν, οι φοιτητές της χώρας αποτελούν τακτικούς χρήστες κοινωνικών δικτύων και η πλειονότητα εκείνων είναι εγγεγραμμένοι σε τουλάχιστον πέντε εταιρικές κοινότητες εμπορικών σημάτων. Ο κύριος λόγος υπέρ της σχετικής συμμετοχής είναι η δυνατότητα αύξησης της δύναμής των φοιτητών ως καταναλωτές και η μείωση της αβεβαιότητας που νιώθουν ορισμένες φορές σχετικά με την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Επίσης, όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα οι αναρτήσεις από άλλους χρήστες σε εταιρικές κοινότητες δύναται να αλλάξουν τις αγοραστικές αποφάσεις των φοιτητών της χώρας. Ως βασικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν κατά κύριο λόγο την προσέλκυση των φοιτητών από προωθητικές ενέργειες σε κοινωνικά δίκτυα, είναι η παροχή χρήσιμων σε εκείνους πληροφορικών και η δυνατότητα άμεσης λήψης κέρδους από τις σχετικές προωθητικές δράσεις μάρκετινγκ.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace