Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Drosanakis, Georgios"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media): πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ο εθισμός σε αυτά.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-07-02) Δροσανάκης, Γεώργιος; Drosanakis, Georgios
    Στην παρούσα εργασία υλοποιήθηκε ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τον τρόπο με τον οποίον ταξινομούνται και λειτουργούν, αλλά και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ατόμων που τα χρησιμοποιούν. Με βάση τα στοιχεία της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, βλέπουμε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν από τους κυριότερους τρόπους χρήσης του διαδικτύου, η οποία έχει επεκταθεί σε σημαντικό βαθμό την τελευταία δεκαετία λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων, όσον αφορά τόσο την ανάπτυξη διαφορετικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσο και συσκευών από τις οποίες μπορεί να γίνει σύνδεση στο διαδίκτυο. Η αυξημένη χρήση του διαδικτύου οδηγεί μέρος του πληθυσμού σε εθισμό, ο οποίος πλέον έχει καταγραφεί από την επιστημονική κοινότητα αλλά χρήζει περαιτέρω διερεύνησης. Έχει εντοπισθεί εθισμός στα online παιχνίδια αλλά ο εθισμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα θέμα το οποίο διερευνάται ακόμα καθώς δεν υπάρχει ο αριθμός των αξιόπιστων στοιχείων που θα μπορούσε να οδηγήσει την καθιέρωση μιας διαταραχής εθισμού. Παρόλα αυτά καταγράφονται περιπτώσεις προβληματικής χρήσης του διαδικτύου και των με σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις πρωτίστως στην ψυχική υγεία και δευτερευόντως στη σωματική υγεία του χρήστη.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace