Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Farsarakis, Georgios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Δημιουργία interactive διαφήμισης και μελέτη της επίδρασης της στην ψυχολογία του καταναλωτή.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-10-15T15:10:17Z) Τσιάπα, Ελευθερία; Φαρσαράκης, Γεώργιος; Tsiapa, Eleftheria; Farsarakis, GeorgiosΗ Interactive (διαδραστική) διαφήμιση είναι μια μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που αξιοποιεί τα τεχνολογικά επιτεύγματα και τα αναβαθμισμένα προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας και βίντεο ώστε να προσφέρει ένα είδος διαφήμισης με το οποίο οι δυνητικοί καταναλωτές θα μπορούν να αλληλεπιδράσουν. Η αλληλεπίδραση αυτή αφορά την αντιληπτική ικανότητα των καταναλωτών – χρηστών να μπορούν να διακρίνουν την χρησιμότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος ή ακόμα και να νιώσουν πως δοκίμασαν το προϊόν και να μπορούν να αναζητήσουν περαιτέρω πληροφορίες. Διαφοροποιήθηκε ως επιστήμη από τη Διαφήμιση, όταν έγινε αντιληπτό πως η διαδραστικότητα επηρεάζει κάθε τομέα της ζωής, όπως και τη διαφήμιση. Εφαρμόζεται με ποικίλους τρόπους, πιο διαδεδομένοι εκ των οποίων είναι οι διαφημίσεις μέσω των υπηρεσιών Διαδραστικής Τηλεόρασης, τα διαφημιστικά SMS, το διαδίκτυο και η τοποθέτηση προϊόντων σε παιχνίδια. Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι η ανάπτυξη μιας διαδραστικής διαφήμισης και η μελέτη της αποτελεσματικότητας της, δηλαδή η μελέτη του αν επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Η υλοποίηση της διαδραστικής διαφήμισης θα γίνει μέσω τεχνολογιών HTML5, ενώ όσον αφορά τα δομικά και τεχνικά χαρακτηριστικά της διαφήμισης, θα είναι καλαίσθητα και πρωτότυπα, ώστε να ελκύουν τον καταναλωτή να μπει στην διαδικασία να την δει και να την αλληλεπιδράσει με αυτή. Τέλος, για τη μελέτη της αποτελεσματικότητας θα προχωρήσουμε στη διενέργεια ερωτηματολογίων.