Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Fazou, Anna"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Το ανθρώπινο δυναμικό στις ξενοδοχειακές μονάδες, η συνεχής εκπαίδευση του και ο ψηφιακός μετασχηματισμός: Η περίπτωση του δήμου Αγίου Νικολάου στο νομό Λασιθίου.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2024-09-04) Φαζού, Άννα; Fazou, Anna; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΗ παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον κρίσιμο ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού στις ξενοδοχειακές μονάδες, εστιάζοντας στη σημασία της συνεχούς εκπαίδευσης και του ψηφιακού μετασχηματισμού. Η τουριστική βιομηχανία, ένας από τους πιο σημαντικούς και δυναμικά αναπτυσσόμενους τομείς της οικονομίας, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει. Κατά συνέπεια, η κατάλληλη εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων αποτελεί κεντρικό παράγοντα για την επιτυχία και την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Στόχος της εργασίας αυτής, είναι η διερεύνηση της επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού στις ξενοδοχειακές μονάδες του Δήμου Αγίου Νικολάου, του Νομού Λασιθίου, καθώς και η χρήση μεθόδων ψηφιακού μετασχηματισμού. Για τους σκοπούς αυτούς, δημιουργήθηκε κατάλληλο ερωτηματολόγιο συμπλήρωσης, σε μορφή Google form. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες κατά μέσο όσο θεωρούν πως τα κυριότερα πλεονεκτήματα της εκπαίδευσης του προσωπικού των ξενοδοχειακών μονάδων είναι: «η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αυτοανάπτυξης του προσωπικού και η πολύπλευρη (προσωπική και εργασιακή) εξέλιξη του εργασιακού προσωπικού», ενώ παράλληλα δήλωσαν πως εφαρμόζονται αρκετά μέθοδοι «εκπαίδευσης σε καθορισμένες εργασιακές πρακτικές, εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, συνεργασίας του ξενοδοχείου με εκπαιδευτικούς οργανισμούς και θεσμούς και εναλλαγής εργασιακών θέσεων». Επιπρόσθετα, διαπιστώθηκε πως εφαρμόζονται σε μεγάλο βαθμό εκπαίδευση σε «ξένες γλώσσες, μάρκετινγκ-πωλήσεων, πληροφορικής, οργάνωσης και διοίκησης, διοίκησης ομάδων και δυναμικής ομάδων», καθώς και μια έντονη συμφωνία των συμμετέχοντες με τη σημαντικότητα βελτίωσης των τρόπων εκπαίδευσης των εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο. Παράλληλα, διαφαίνεται πως χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό φορητές συσκευές (tablet, smartphone κτλ.) για επαγγελματική χρήση, πως είναι γενικά σε μεγάλο βαθμό ικανοποιημένοι από τις ψηφιακές υπηρεσίες που τους παρέχονται στο ξενοδοχείο που εργάζονται και πως το ξενοδοχείο για το οποίο εργάζονται χρησιμοποιεί κάποια ειδική εφαρμογή (Application) για τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών κατά την διάρκεια της διαμονής τους. Τέλος, διαπιστώθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφοροποιήσεις των δηλώσεων των συμμετεχόντων ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο, των ετών προϋπηρεσίας, το εάν έχουν ή όχι υψηλόβαθμη ή διοικητική θέση και με τους συμμετέχοντες που τους παρέχονται προγράμματα εκπαίδευσης/ επιμόρφωσης.