Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Filipakis, Charilaos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ταξιδιωτικά πρακτορεία: επιδράσεις και ενδεικνυόμενοι τρόποι εφαρμογής.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2010-02-01T09:51:48Z) Παπαδομιχελάκης, Ηλίας; Φιλιππάκης, Χαρίλαος; Papadomichelakis, Ilias; Filipakis, CharilaosΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων εφαρμογής προγραμμάτων Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, η περιγραφή των επιδράσεων που λαμβάνουν χώρα, καθώς και η ανάδειξη των ενδει-κνυόμενων τρόπων εφαρμογής. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιδιώκει να αναδείξει τις ανάγκες των καταναλωτών σε σχέση με τις τάσεις της αγοράς, να παρουσιάσει τις επιδράσεις στο μοντέλο οργάνωσης ενός Ταξιδιωτικού Πρακτορείου, με δραστηριότητα στο πεδίο του ηλε-κτρονικού μάρκετινγκ και να καταλήξει σε ενδεικνυόμενους τρόπους εφαρμογής ανάπτυξης ταξιδιωτικών πρακτορείων στο χώρο του διαδικτύου. Η διερεύνηση της θεματικής της παρούσας ερευνητικής Εργασίας πραγματοποι-είται εφαρμόζοντας τη βιβλιογραφική έρευνα (Desk research) σχετικά με το ηλε-κτρονικό μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στην οργάνωση των Ταξιδιωτικών Πρα-κτορείων και την έρευνα πεδίου (Field research) για τη διερεύνηση των συνθηκών της αγοράς σχετικά με την προσφορά τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται στην περιοχή διερεύνησης από τα τουριστικά πρακτορεία, καθώς και τη διερεύνηση της δυνατότητας ανάπτυξης νέων δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και την υφιστάμενη δυνητική ζήτηση.