Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Filippou, Evangelia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα τηλεοπτικά μέσα.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-10-29T11:06:51Z) Φιλίππου, Ευαγγελία; Filippou, EvangeliaΟ αστραπιαίος ρυθμός με τον οποίο μεταβάλλονται οι σημερινές κοινωνίες όσον αφορά τη μετάδοση και διάχυση των πληροφοριών και γεγονότων και γενικότερα του τρόπου ζωής, δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη για προσαρμογή και ευελιξία. Έτσι, τα τηλεοπτικά μέσα έχοντας ως γνώμονα την έγκυρη, έγκαιρη και αντικειμενική μετάδοση ειδήσεων αναγκάστηκαν χρόνο με τον χρόνο να διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο μεταφέρουν τις ειδήσεις στον κόσμο. Μέσα σε αυτή τη διαδικασία προσαρμογής εντάσσονται και τα κοινωνικά δίκτυα. Στην εργασία που ακολουθεί, αναλύονται τα κοινωνικά δίκτυα και η δημιουργία τους. Μελετάται επίσης, ο τρόπος με τον οποίον τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, Youtube, Twitter, Linkedin και τα Ιστολόγια διαμορφώνουν την επικοινωνία των χρηστών του διαδικτύου με τα τηλεοπτικά μέσα του σήμερα. Για να αξιολογηθεί η επιρροή των κοινωνικών δικτύων στα τηλεοπτικά μέσα έγινε έρευνα με ερωτηματολόγιο, τα αποτελέσματα της οποίας αναλύονται στην παρακάτω εργασία. Επιπλέον, μελετάτε η περίπτωση της Ελληνικής τηλεόρασης σε σχέση με τα κοινωνικά δίκτυα.