Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Floros, Georgios"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Επιπλοκές κακώσεων Σπονδυλικής Στήλης: Ο ρόλος του Νοσηλευτή στην αντιμετώπισή τους.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής, 2011-03-31T12:09:59Z) Ευθυμίου, Άννα; Κουνδουράκη, Ειρήνη; Φλώρος, Γεώργιος; Euthimiou, Anna; Koundouraki, Eirini; Floros, GeorgiosΟι πολυάριθμες επιπλοκές που προκύπτουν από τις κακώσεις της σπονδυλικής στήλης, έχουν μελετηθεί αρκετές φορές τα προηγούμενα χρόνια. Παρ’ όλα αυτά ακόμη και στις ημέρες μας, πολλές είναι τα αρνητικά αποτελέσματα που μπορούν να προκύψουν μετά από μια χειρουργική επέμβαση στη σπονδυλική στήλη όπως είναι οι τετραπληγίες, οι παραπληγίες ή και ο θάνατος. Ο κυριότερος στόχος αυτής της μελέτης είναι να περιγράψει τη συσχέτιση που υπάρχει μεταξύ των επιπλοκών και των επεμβάσεων που λαμβάνουν μέρος στη σπονδυλική στήλη. Ακόμη, με την παρούσα μελέτη εξετάζουμε τα κυριότερα αίτια που προκαλούν κακώσεις στον πληθυσμό ώστε να γίνεται σωστή και έγκαιρη πρόληψη τόσο στο οικογενειακό, όσο και στο κοινωνικό και εργασιακό περιβάλλον. Αυτή η εργασία αποτελεί αναδρομική μελέτη που συλλέχτηκε από φακέλους του τμήματος σπονδυλικής στήλης του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου. Ερευνήθηκαν 86 περιστατικά από τα οποία παρουσιάζονται 8 περιστατικά και αναλύονται εκτενώς η αντιμετώπιση του ασθενούς και το είδος των ενδεχόμενων επιπλοκών που εμφανίστηκαν. Έτσι, προκύπτει ότι οι βασικότερες αιτίες κακώσεων της σπονδυλικής στήλης είναι τα τροχαία ατυχήματα και οι πτώσεις, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας των ασθενών δεν ξεπερνά τα 40 έτη. Στο δείγμα μας δεν συμπεριλαμβάνονται ασθενείς με οστεοπορωτικά κατάγματα ηλικίας άνω των 55 ετών και κατάγματα που προκαλούνται από χαμηλή βία.Τεκμήριο Τουρισμός και social media.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2015-07-08T09:07:26Z) Φλώρος, Γεώργιος; Floros, GeorgiosΗ παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της κοινωνικής δικτύωσης και της ηλεκτρονικής διαφήμισης στο κλάδο του τουρισμού και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα το πρώτο κεφάλαιο ασχολήθηκε με τη διαφήμιση και το τουρισμό , καθώς και με τη διαφήμιση και το διαδίκτυο. Το δεύτερο κεφάλαιο έκανε ιδιαίτερο λόγο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις κατηγορίες τους , τα αίτια ανάπτυξης και τα χαρακτηριστικά τους. Στη συνέχεια το τρίτο κεφάλαιο εστίασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφορικά με τον τουρισμό τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τον τρόπο σύνδεσής τους. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρθηκε σε μια συνέντευξη η οποία και αποτέλεσε τη ποιοτική ανάλυση της εργασίας. Η εργασία έκλεισε με τον επίλογο, όπου καταγράφηκαν τα συμπεράσματα.