Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Foukaki, Varvara"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Δικτυοκεντρική βάση δεδομένων για μια ασφαλιστική εταιρεία.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2018-03-27) Παναγιωτάκη, Χρυσάνθη; Φουκάκη, Βαρβάρα; Panagiotaki, Chrysanthi; Foukaki, VarvaraΣκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η υλοποίηση μίας δικτυοκεντρικής βάσης δεδομένων μίας ασφαλιστικής εταιρείας. Αυτή η δικτυοκεντρική βάση δεδομένων περιέχει όλα τα στοιχεία που πρέπει να έχει μία ασφαλιστική εταιρεία όπως: τα στοιχεία των υπαλλήλων, των τμημάτων της, των πελατών της, τα στοιχεία των αυτοκινήτων, τα ασφαλιστικά της συμβόλαια και ατυχήματα. Οι βασικές τεχνολογίες που χρησιμοποιήσαμε για την υλοποίηση της παραπάνω εργασίας είναι η XMLγλώσσα, η HTML5 και η PHP.Τεκμήριο Η οικονομική κρίση στον κλάδο των σουπερ μάρκετ και η επέκταση της αλυσίδας ΑΒ στην Κρήτη.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος), 2012-08-09T11:15:37Z) Χατζησάββα, Αθηνά; Φουκάκη, Βαρβάρα; Chatsisavva, Athina; Foukaki, VarvaraΗ εκπόνηση της παρούσας εργασίας έχει σκοπό να ενημερώσει τους αναγνώστες, αρχικά για την οικονομική κατάσταση της χώρας ενόψει οικονομικής κρίσης και πόσο αυτή επηρέασε τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Συγκεκριμένα θα μας απασχολήσει ο κλάδος των σουπερ μάρκετ που χαρακτηρίζεται ως η τρίτη μεγαλύτερη οικονομική δύναμη την χρονική περίοδο που ολόκληρη η χώρα βιώνει ακόμα την οικονομική δυσπραγία. Πραγματοποιήθηκε χρηματο-οικονομική ανάλυση της ΑΒ ( έτη 2006-2009) που πλέον ανήκει εξ ολοκλήρου στον βέλγικο όμιλο Delhaize. Καταγράψαμε την πορεία που χάραξε η εταιρεία, την στρατηγική που πλέον ακολουθεί και την μέθοδο διείσδυσης στην αγορά που δραστηριοποιείται.. Ο όμιλος έχει ως στόχο την ανάπτυξη του δικτυού καταστημάτων σε ολόκληρη την ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα. Ήδη στην αγορά της Κρήτης μετράει 2 καταστήματα ΑΒ και σύντομα προσδοκεί να φτάσει τα 15. Η δειγματοληπτική έρευνα που κάναμε αποσκοπεί στο να διερευνήσει τα προβλήματα του κλάδου των σουπερ μάρκετ, τις προτιμήσεις των καταναλωτών , τις καταναλωτικές τους δαπάνες και την αντίδραση τους στην εγκατάσταση μεγάλων εταιριών στην πόλη τους.