Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Fountoulaki, Georgia"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Οινολογικός χάρτης κρασιών ονομασίας προέλευσης στην Κρήτη.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2009-02-11T13:17:54Z) Φουντουλάκη, Γεωργία; Fountoulaki, GeorgiaΤο ελληνικό κρασί έκανε άλματα προόδου την τελευταία εικοσαετία και τα τελευταία χρόνια κάνει την εμφάνισή του σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού . Φορείς αυτής της προόδου υπήρξαν βασικά οι νέοι παραγωγοί που εμφανίστηκαν κατά κύριο λόγο στα μέσα της δεκαετίας του ’80. Από τότε έγιναν πολλά βήματα. Κάποιοι «μικροί» έγιναν μεγάλοι, καινούριοι παραγωγοί εμφανίστηκαν και, το σημαντικότερο ίσως, κάποιοι από τους μεγάλους άρχισαν να σκέφτονται και να δρουν σαν μικροί. Έτσι, βλέπουμε σήμερα μεγάλες οινοπαραγωγικές εταιρείες να λανσάρουν εξαιρετικά κρασιά στην αγορά, κρασιά που παράγονται σε περιορισμένες ποσότητες. Η δημιουργία ιδιόκτητων αμπελώνων, η εκμετάλλευση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών διαφόρων ποικιλιών, τα χαρίσματα που δίνει στο κρασί η χρήση σύγχρονης τεχνολογίας, η εγγύηση που προσφέρει ένας καλός οινολόγος, είναι πλέον χαρακτηριστικά πολλών ελληνικών κρασιών.Τεκμήριο Υγιεινή και ασφάλεια της εργασίας στο χώρο της Μουσικής Τεχνολογίας.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο), 2008-07-28T10:01:17Z) Φουντουλάκη, Γεωργία; Fountoulaki, GeorgiaΣτην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια να ερευνηθεί και να παρουσιαστεί η κατάσταση που επικρατεί στους χώρους εργασίας που είναι σχετικοί με τη μουσική. Η ακουστική θεωρεί τη μουσική ως την οργανωμένη κίνηση του ήχου στη διάρκεια του χρόνου που αυτή αναφέρεται. Αφού λοιπόν πρόκειται για ήχο είναι λογικό να εξετασθεί το εργασιακό περιβάλλον των μουσικών και των άλλων συντελεστών της μουσικής παραγωγής οι οποίοι εκτίθενται καθημερινά σε ηχητικές στάθμες, που πολλές φορές μπορούν να συγκριθούν από πλευράς έντασης με τις στάθμες θορυβώδους βιοτεχνίας. Πράγματι, όπως απεικονίζεται σε πρόσφατη μελέτη των E. Toppila, H. Laitimen και I. Pykko, η τυπική έκθεση των μουσικών μίας ορχήστρας όπερας στις ηχητικές στάθμες που παράγουν τα μουσικά όργανα, λαμβάνοντας υπόψη και τις ώρες που απασχολούνται καθημερινά στις ατελείωτες πρόβες τους, δεν φαίνεται καθόλου αμελητέα. Αν φύγουμε μάλιστα από το μαγικό χώρο της κλασικής μουσικής και πάμε σε άλλα είδη, όπως για παράδειγμα οι ροκ και heavy metal εκφάνσεις της, τότε τα πράγματα γίνονται πολύ χειρότερα. Εκεί οι στάθμες πολλές φορές υπερβαίνουν τα 120dB (A). Μπορεί ο τομέας της μουσικής ψυχαγωγικής δραστηριότητας να είναι μοναδικός κατά πολλές έννοιες αλλά μοναδική είναι και η ικανότητά μας να ακούμε. Οι άνθρωποι που εργάζονται πολλά χρόνια στη μουσική βιομηχανία συχνά υποφέρουν από εμβοές ενώ δεν πρέπει να αποκλείεται και η μόνιμη μείωση της ακουστικής τους ικανότητας. Επιπλέον, μπορεί να υποστηριχθεί ότι και οι μόνιμοι θιασωτές μουσικών παραστάσεων τις οποίες χαρακτηρίζει υψηλότατη ηχητική ένταση είναι δυνατόν να παρουσιάσουν προβλήματα που σχετίζονται με την ηχητική τους ικανότητα.