Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Fragkiadaki, Georgia"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ηλεκτρονικός τουριστικός οδηγός Κρήτης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2016-09-13) Λαγούδη, Μήνα; Lagoudi, Mina; Φραγκιαδάκη, Γεωργία; Fragkiadaki, GeorgiaΒασικός σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση και υλοποίηση μιας ιστοσελίδας, σε γενικές γραμμές την δημιουργία ενός συστήματος που θα παρέχει πληροφορίες στον επισκέπτη του νησιού της Κρήτης για ψυχαγωγία, διασκέδαση και χαλάρωση σε πολλά μέρη της. Ο απώτερος σκοπός για την υλοποίηση αυτή ήταν η εκμάθηση της γλώσσας HTML (Hyper Text Markup Language)(κύρια γλώσσα σήμανσης για μια ιστοσελίδα), της PHP(γλώσσα προγραμματισμού για δημιουργία σελίδων Web με δυναμικό υλικό) της JavaScript (διερμηνευμένη γλώσσα προγραμματισμού για ηλεκτρονικούς υπολογιστές) και του CSS (γλώσσα μορφοποίησης περιεχομένου). Η αποθήκευση των δεδομένων που θα ικανοποιεί έναν χρήστη ονομάζεται γλώσσα υπολογιστών στις βάσεις δεδομένων SQL έτσι ώστε η ιστοσελίδα να είναι πιο αναπτυγμένη. Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στην ενημέρωση οποιονδήποτε πληροφοριών που χρειάζεται ο χρήστης, σχετικά με οτιδήποτε αφορά την Κρήτη.Τεκμήριο Το περιβάλλον της επιχείρησης. Η επίδραση του μικρο-μακρο περιβάλλον στις σύγχρονες επιχειρήσεις.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2010-12-21T10:41:21Z) Ανδρής, Γεώργιος; Φραγκιαδάκη, Γεωργία; Andris, Georgios; Fragkiadaki, GeorgiaΜε την παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να αναλυθεί το περιβάλλον και οι παράγοντες του περιβάλλοντος που επηρεάζουν την επιχείρηση. Το περιβάλλον της επιχείρησης χωρίζεται σε εσωτερικό και εξωτερικό. Το εξωτερικό περιβάλλον με τη σειρά του χωρίζεται σε έμμεσο και σε άμεσο, ανάλογα με το βαθμό αμεσότητας και επιρροής στην επιχείρηση. Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του περιβάλλοντος των επιχειρήσεων και ποιές στρατηγικές ακολουθούνται από τα διοικητικά στελέχη της επιχείρησης. Οι στρατηγικές αυτές έχουν σαν στόχο να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται και να εξουδετερώσουν τις απειλές που προκύπτουν στο μέγιστο βαθμό. Η εργασία διαρθρώνεται στα εξής κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο περιβάλλον και τα χαρακτηριστικά του, που επηρεάζουν την επιχείρηση, όπως επίσης και στην αβεβαιότητα που δημιουργεί το περιβάλλον. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση του άμεσου και έμμεσου εξωτερικού περιβάλλοντος, ανάλυση και κριτική του υποδείγματος Μ. Porter και ανάλυση της τεχνικής SWOT, δηλαδή τεχνική όπου αναλύονται και μελετώνται οι δυνάμεις, οι αδυναμίες, οι ευκαιρίες και οι απειλές που παρουσιάζονται από το περιβάλλον της επιχείρησης. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, γίνεται ανάλυση και αξιολόγηση της αλυσίδας αξίας, δίνοντας έμφαση στην αξιολόγηση και στον έλεγχο των πόρων. Για την καλύτερη κατανόηση του περιβάλλοντος από πραγματικές επιχειρήσεις, πραγματοποιήθηκε συνέντευξη με διακεκριμένο στέλεχος μεγάλου ξενοδοχειακού ομίλου. Το αποτέλεσμα της έρευνας αναπτύσσεται στο ειδικό μέρος της εργασίας, που αποτελεί την τελευταία ενότητα της εργασίας.