Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Fragkiadaki, Maria-Rafaela"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών. Μελέτη περίπτωσης: Incredible Crete(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-10-03) Φραγκιαδάκη, Μαρία-Ραφαέλα; Fragkiadaki, Maria-RafaelaΟ εκδημοκρατισμός των διακοπών κατέστησε τον τουρισμό ένα αγαθό προσιτό σε όλες τις κοινωνικές ομάδες. Έκτοτε, η ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία χρόνια έχει υπάρξει ραγδαία, κατατάσσοντας τον σε ένα από τους δυναμικότερους και ανταγωνιστικότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Ως εκ τούτου, προκειμένου να είναι σε θέση ένας τουριστικός προορισμός να προσελκύσει τουρίστες από όλο τον κόσμο, θα πρέπει να ακολουθήσει μία ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης και ανάδειξης των επιμέρους χαρακτηριστικών του, που θα τον διαφοροποιήσουν από άλλους ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να εξετάσει την έννοια του μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών και κατά πόσο αυτό είναι σε θέση να συμβάλλει στην ισχυροποίηση της θέσης ενός τουριστικού προορισμού στην παγκόσμια αγορά του τουρισμού. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται η Incredible Crete, που αποτελεί μία διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση της Κρήτης ως τουριστικό προορισμό. Η εν λόγω καμπάνια φαίνεται να αποτελεί μία επιτυχημένη προωθητική ενέργεια, εφόσον χαρακτηρίζεται από συνεκτικότητα και πρωτοπορία και έχει τύχει ιδιαίτερα θετικής υποδοχής από το κοινό.