Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Fragkiadakis, Michail"
Τώρα δείχνει 1 - 3 of 3
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανακατομή εισοδήματος και πλούτου στην ευρωζώνη την περίοδο της κρίσης 2010-2016.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2019-03-12) Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ; Fragkiadakis, MichailΣκοπός μας είναι να περιγράψουμε την ανακατανομή και αναδιανομή του εισοδήματος στην Ελλάδα, κατά την περίοδο της κρίσης στην Ευρωζώνη. Η μεθοδολογία της προσέγγισής μας συνίσταται στην ανάλυση της σχετικής οικονομικής θεωρίας για τις κρίσεις και τους εθνικούς λογαριασμούς. Επιπλέον χρησιμοποιούμε περιγραφική στατιστική στην εμπειρική διερεύνηση. Το κύριο εύρημα μας είναι η μείωση της συμμετοχής της αμοιβής της εργασίας όπου μεταφέρθηκε στους φόρους. Οι περιορισμοί της εργασίας μας αναφέρονται στο δείγμα που μελετήσαμε μόνο την Ελλάδα.Τεκμήριο Επίβλεψη και διαχείριση χώρου καλλιεργειών με τη χρήση ασύρματου δικτύου αισθητηρίων (WSN).(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2013-08-05T16:31:33Z) Βασιλάκης, Γεώργιος; Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ; Vasilakis, Georgios; Fragkiadakis, MichailΗ εφαρμογή των δικτύων ασύρματων αισθητηρίων γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλή καθώς η τεχνολογία τους αναπτύσσεται ραγδαία εφόσον μας δίνει τη δυνατότητα να ξεπεράσουμε δυσκολίες του παρελθόντος όπως η απόσταση και η εγκατάσταση σε δύσβατες περιοχές. Η πτυχιακή μας εργασία έχει σκοπό την ανάπτυξη εφαρμογής διπλού interface (Desktop- Web) που σαν σκοπό έχει την επιτήρηση, τον έλεγχο και τον χειρισμό on-line και μέσω διαδικτύου ενός δικτύου κόμβων (Nodes) ασύρματων αισθητήρων (WSN). Θα δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να βλέπει σε πραγματικό χρόνο τις τιμές από ένα σύνολο κόμβων ασύρματων αισθητήρων με διάφορους τρόπους απεικόνισης (πχ. Γραφήματα, πίνακες) που θα είναι δυναμικοί καθώς επίσης, αλλαγή του τρόπου λειτουργίας κάποιου κόμβου (πχ συχνότητα αποστολής δεδομένων) και άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης (φωτιά, αφυδάτωση). Επίσης, θα πρέπει να μπορεί να παράγει δυναμικά στατιστικά δεδομένα για χρονικές περιόδους που θέλει ο χρήστης.Τεκμήριο Η προστασία του καταναλωτή στο ελληνικό δίκαιο.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2017-06-09) Βερδήλος, Πέτρος; Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ; Verdilos, Petros; Fragkiadakis, MichailΣτο πρώτο κεφάλαιο, θα μιλήσουμε για την έννοια του καταναλωτή και ποιοι ορισμοί έχουν δοθεί κατά καιρούς. Με βάση ορισμένους μελετητές, ποιες είναι οι κατηγορίες των καταναλωτών και ποια τα χαρακτηριστικά τους. Ειδικότερα, θα αναφερθούμε στον Τελικό Καταναλωτή και στον Βιομηχανικό Πελάτη. Στην συνέχεια, θα μας προβληματίσει ένας στενά συνδεδεμένος με την έννοια του καταναλωτή, ο ορισμός του προμηθευτή. Πως μπορούμε να ορίσουμε τον προμηθευτή και ποιες είναι οι τέσσερις (4) κατηγορίες προμηθευτών; Πιο συγκεκριμένα, θα αναλύσουμε τα γνωρίσματα των κατασκευαστών, των διανομέων, των ανεξάρτητων τεχνιτών και των πηγών εισαγωγών. Αφού διευκρινίσουμε τις αναγκαίες ως προς την παρούσα εργασία ορολογίες του καταναλωτή και του προμηθευτή, θα εξετάσουμε τις διατάξεις του Ελληνικού Συντάγματος, σύμφωνα με τις οποίες η παροχή της προστασίας του καταναλωτή είναι κρατικό καθήκον. Μέρος του πρώτου κεφαλαίου αποτελεί η αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή, μια νέα Ανεξάρτητη Αρχή που συστήθηκε με τον N. 3297/2004 και εποπτεύεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Σκοπός του Συνηγόρου του Καταναλωτή είναι να λειτουργεί ως εξωδικαστικό όργανο συναινετικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών, αλλά και ως συμβουλευτικός θεσμός στο πλευρό της πολιτείας για τη θεραπεία προβλημάτων που εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι βαρυνόμενοι με το καθήκον μέριμνας και προστασίας του καταναλωτή, όπως οι ενώσεις των καταναλωτών. Το δεύτερο κεφάλαιο δίνει έμφαση στους γενικούς όρους συναλλαγών. Όπως έχουμε αναφέρει και στο προηγούμενο κεφάλαιο, το κράτος είναι υπεύθυνο για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών, τα οικονομικά τους συμφέροντα, την οργάνωση τους σε ενώσεις καταναλωτών, το δικαίωμα ακρόασής τους σε θέματα που τους αφορούν και την πληροφόρηση και την επιμόρφωσή τους, ιδιαίτερα των ευπρόσβλητων ομάδων καταναλωτών σε θέματα που αφορούν στην αγορά, στον ανταγωνισμό, στον καταναλωτή, στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και στην προαγωγή της βιώσιμης κατανάλωσης. Έτσι, κρίνεται αναγκαίο να συζητήσουμε τους γενικούς όρους συναλλαγών, αλλά και ποιοι είναι οι καταχρηστικοί γενικοί όροι και οι μη διαπραγματεύσιμοι όροι. Έπειτα, το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στην αρχή της διαφάνειας των όρων. Κεντρική ιδέα αποτελεί η ενίσχυση της αυτοευθύνης του καταναλωτή, µε την παροχή σ’ αυτόν προστασίας πρωταρχικά µέσω ενός υψηλού επιπέδου πληροφόρησης, που θα τον καθιστά υπεύθυνο φορέα λήψης αποφάσεων στο πλαίσιο µιας αγοράς καθοδηγούµενης από τους κανόνες του ανταγωνισµού. Το τρίτο κεφάλαιο εστιάζει στην ευθύνη και στις υποχρεώσεις του παραγωγού ελαττωματικών προϊόντων. Το κεφάλαιο αυτό χωρίζεται σε τρία μέρη: στους όρους σύμφωνα με του οποίους ο καταναλωτή παρουσιάζει ευθύνη και σε εκείνους που δεν ευθύνεται, αλλά και την υποχρέωση των προμηθευτών να απαντούν σε καταγγελίες καταναλωτών. Το τέταρτο κεφάλαιο μελετά τις καταγγελίες των καταναλωτών εναντίον προμηθευτή, κατά την έννοια των επιμέρους διατάξεων του παρόντος νόμου. Οι εν λόγω καταγγελίες υποβάλλονται στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, από την οποία διαβιβάζονται στον προμηθευτή, με πρόσκληση για απάντηση, με κάθε πρόσφορο τρόπο, συμπεριλαμβανομένης και της επίδοσης δια του ταχυδρομείου. Ο προμηθευτής υποχρεούται να απαντά, εγγράφως, επί των καταγγελιών εντός της προθεσμίας που τάσσεται από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η οποία αρχίζει από την κοινοποίηση της σχετικής πρόσκλησης. Το δεύτερο μέρος του τέταρτου κεφαλαίου συγκεντρώνει τα αρμόδια όργανα για την επιβολή κυρώσεων ή/και την είσπραξη των προστίμων. Το βασικό αρμόδιο όργανο είναι ο Υπουργός Ανάπτυξης. Όμως, αν η παράβαση του Ν. 2251/1994 προέρχεται από επιχειρήσεις, όπως πιστωτικά και χρηματοδοτικά ιδρύματα, ΕΠΕΥ, ασφαλιστικές επιχειρήσεις, κ.λπ., τότε η επιβολή του προστίμου θεσπίζεται από την αντίστοιχη εποπτική αρχή, όπως η Τράπεζα της Ελλάδος, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, η Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής ασφάλειας. Από την άλλη μεριά, ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή έχει μόνο την αρμοδιότητα να διαβιβάσει την καταγγελία του καταναλωτή στον καταγγελλόμενο προμηθευτή καθώς και την αρμοδιότητα να τάξη στον τελευταίο προθεσμία απάντησης.