Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Fragkiadoulakis, Stylianos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ξενοδοχειακό μίγμα μάρκετινγκ και social media.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2015-02-24T12:15:10Z) Φραγκιαδουλάκης, Στυλιανός; Fragkiadoulakis, StylianosΣτόχος του παρόντος πονήματος είναι, μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης, η μελέτη της εφαρμογής του στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ που εκπονούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μέσα από την ανάλυση των δυνατών παραδοσιακών επιλογών που τις προσφέρονται στα πλαίσια του μίγματος μάρκετινγκ τόσο εγχωρίως όσο και διεθνώς (για διεθνείς αλυσίδες). Με δεδομένη τη φύση του ξενοδοχειακού προϊόντος, το οποίο μπορεί να προσδιοριστεί ως μια «εμπειρία», αποτελούμενο από μια μίξη προϊόντος και υπηρεσιών, ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην άυλη υπόστασή του καθώς είναι αυτή που καθορίζει την τελική εμπειρία του πελάτη. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται το φαινόμενο των Social Media και το ρόλο που μπορεί να παίξει στη χάραξη της γενικής στρατηγικής και μέσα στα πλαίσια αυτής και της στρατηγικής μάρκετινγκ (και άρα στο μίγμα αυτού) εφόσον προσεγγιστεί ολιστικά. Παρουσιάζονται οι δυνατότητες που προσφέρουν για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση και αναλύονται τα σημεία-κλειδιά κατά την εφαρμογή των προγραμμάτων δράσης ενώ προσεγγίζεται και ο τρόπος μέτρησης των αποτελεσμάτων της προσπάθειας αυτής.