Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Frantzeskaki, Savvina"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Προσδιορισμός των αναγκών των συγγενών, όσων νοσηλευόνται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) Νοσοκομείου.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής, 2017-04-27) Ντάμα, Ευσταθία; Τυμπακιανάκη, Ξανθίππη; Φραντζεσκάκη, Σαββίνα; Dama, Efstathia; Tympakianaki, Xanthippi; Frantzeskaki, Savvina
    Εισαγωγή: Η ξαφνική εισαγωγή ενός αγαπημένου προσώπου στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, είναι ενα εξαιρετικά οδυνηρό και αγχωτικό γεγονός για την οικογένειά του. Τα τελευταία χρόνια, ο ρόλος του οικογενειακού περιβάλλοντος στην έκβαση της πορείας της νόσου, έχει αναγνωριστεί ως σημαντικός και δίνεται πλέον έμφαση στις ανάγκες των συγγενών όσων νοσηλεύονται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η καταγραφή και η διερεύνηση των αναγκών των συγγενών των ασθενών της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας καθώς και η ικανοποίηση τους από το προσωπικό την Μονάδας. Υλικό-Μέθοδος: Ως εργαλείο μελέτης χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο διερεύνησης αναγκών CCFNI με τις 45 ερωτήσεις. Το ερωτηματολόγιο αποτελείται από δύο ενότητες, δημογραφικά χαρακτηριστικά και κλειστού τύπου ερωτήσεις. To πεδίο μελέτης στο οποίο απευθυνθήκαμε ήταν οι οικογένειες των ασθενών της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας. Αυτό κατέστησε τη δειγματοληψία μας μη τυχαία και σκόπιμη, αφού στόχος μας ήταν ο προσδιορισμός των αναγκών των συγγενών, όσων νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Συμμετείχαν 95 άτομα, τα οποία ήταν συγγενείς πρώτου βαθμού με τον ασθενή ανεξαρτήτως του φύλου. Οι συμμετέχοντες βίωσαν τη νοσηλεία αγαπημένου τους προσώπου άνω των 48 ωρών προκειμένου να αποκομίσουν την εμπειρία της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας. Τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν στις οικογένειες στα εξής νοσοκομεία: Γενικο Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς», Γενικο Νοσοκομείο Θωρακικών Νοσημάτων Αθηνών «Η Σωτηρία», Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ιπποκράτειο». Αποτελέσματα: Ο μέσος όρος βαθμολογίας (σημαντικότητας) για κάθε μια από τις 45 ερωτήσεις ποικίλε από 1,18-2,68 (στην δοσμένη κλίμακα από 1: πολύ σημαντικό έως 4: καθόλου σημαντικό). Πέντε ερωτήσεις αξιολογήθηκαν από τους ερωτώμενους ως πολύ σημαντικές (μέσος όρος < 1.25). Οι ερωτήσεις στην κατηγορία που αφορούν την ανάγκη για καθησύχαση ξεχώρισαν συνολικά ως πολύ σημαντικές, ανεξάρτητα από το κοινωνικό-οικονομικό υπόβαθρο των συμμετεχόντων. Επίσης, οι συμμετέχοντες μικρότερης ηλικίας αξιολόγησαν τις ερωτήσεις που αφορούν τις ανάγκες για εγγύτητα, πληροφόρηση και άνεση ως πιο σημαντικές. Συμπέρασματα: Η καλή επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων και του οικογενειακού περιβάλλοντος, η σωστή συνεργασία αλλά και η συμμετοχή των συγγενών στην φροντίδα του ασθενή, μπορεί να οδηγήσουν σε καλυψη των αναγκών των συγγενών, αλλά και σε βελτίωση της παρεχόμενης φροντίδας στον ασθενή.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace