Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Frosynis, Georgios"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Το διαδικτυακό μάρκετινγκ ως εργαλείο του εξαγωγικού εμπορίου.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-10-25) Φροσύνης, Γεώργιος; Frosynis, Georgios
    Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας φέρνει στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών και τονίζει την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και «εξυπνότερων» μεθόδων μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις. Η παγκόσμια εξάπλωση του διαδικτύου είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός σήμερα με αποτέλεσμα να το καθιστά πλέον ένα από τα ισχυρότερα μέσα ενημέρωσης και διακίνησης πληροφοριών. Από τις έρευνες που διεξάγονται στην Ελλάδα για την εκτίμηση της διάδοσης του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις διαπιστώνεται πως το διαδίκτυο προσφέρει κάποια πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα ως κανάλι διανομής των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Τα πλεονεκτήματα αυτά συνδέονται κυρίως με την αποτελεσματική προβολή των επιχειρήσεων, την επικοινωνιακή τους στρατηγική και τη μείωση των’ λειτουργικών τους εξόδων. Πολύ σημαντικό στοιχείο εδώ είναι η δυνατότητα που παρέχει το διαδίκτυο για απευθείας επικοινωνία των παραγωγών' με τους πελάτες, κάτι που σημαίνει μείωση ή εξάλειψη των μεσαζόντων με πολλαπλάσια οφέλη σε κέρδη λόγω της αποφυγής πληρωμής προμηθειών.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace