Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Frydaki, Evangelia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Προσδιορισμός του προφίλ πελατών ιδιωτικής ασφάλισης: πελάτες Bancassurance - πελάτες κλασσικών δικτύων διανομής.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2014-12-17T13:43:14Z) Μαυροφοράκη, Καλλιόπη; Φρυδάκη, Ευαγγελία; Mavroforaki, Kalliopi; Frydaki, EvangeliaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το προφίλ των πελατών υπηρεσιών ιδιωτικής ασφάλισης. Πιο συγκεκριμένα θα αναλύσουμε το προφίλ των πελατών bancassurance και των πελατών κλασικών καναλιών διανομής. Στο πρώτο (1ο ) κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα, τους κλάδους αλλά και την δομή της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η ασφάλιση τόσο στην αρχαία Ελλάδα όσο και στην σύγχρονη. Στη συνέχεια, αναλύονται οι προοπτικές ασφάλισης και οι κλάδοι της. Ακόμη, σε αυτό το κεφάλαιο περιγράφεται η αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα αλλά και η φορείς της ασφαλιστικής αγοράς. Στο δεύτερο (2ο) κεφάλαιο δίνεται αναφορά στην συμπληρωματικότητα κοινωνικής και ιδιωτικής ασφάλισης προσώπων. Ως πρώτη ανάλυση του θέματος παρουσιάζονται κάποια στοιχεία της κοινωνικής ασφάλισης όσο και της ιδιωτικής ασφάλισης. Στη συνέχεια αναφέρεται η αναγκαιότητα συμπληρωματικής σχέσης μεταξύ δημοσίου συστήματος και ιδιωτικού τομέα. Στο τρίτο (3ο) κεφάλαιο παρουσιάζεται η σημασία ιδιωτικής ασφάλισης περιουσίας δηλαδή η ασφάλιση περιουσίας σπιτιού και επιχειρήσεων. Στο τέταρτο (4ο) κεφάλαιο δίνεται στον αναγνώστη μια πρώτη διευκρίνιση για τα κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, διαχωρίζονται πληροφορίες για τα κλασσικά κανάλια διανομής και το Bancassurance. Στο πέμπτο (5ο) κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα καθώς και τα αποτελέσματα της που διεξήχθη με τη συμμετοχή 130 ατόμων σε ερωτηματολόγια. Οι ερωτήσεις του ερωτηματολογίου είχαν ως σκοπό τη διευκρίνιση του προφίλ του αιτούμενου απαντούντα σε αυτές καθώς και την επιλογή της ασφάλισης του. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής, οδηγούμαστε σε συμπεράσματα του προφίλ των πελατών ιδιωτικής ασφάλισης σε σχέση με τα κλασσικά κανάλια διανομής. Τέλος, σύμφωνα με όλα τα παραπάνω που έχουν αναλυθεί οδηγούμαστε σε κάποια συμπεράσματα και κάποιες προτάσεις για το πιο τελικά είναι το προφίλ των πελατών ιδιωτικής ασφάλισης.