Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Galanaki, Eleni"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Από τη διοίκηση προσωπικού στη διοίκηση ανθρώπινων πόρων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2011-11-01T13:27:11Z) Γαλανάκη, Ελένη; Galanaki, EleniO σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει θεωρητικά την εξέλιξη από την διοίκηση προσωπικού στη διοίκηση ανθρώπινων πόρων – μια σύγχρονη και αναβαθμισμένη προσέγγιση της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού. Η εργασία μου τεκμηριώνει την ανάγκη υιοθέτησης νέων αντιλήψεων και νέας φιλοσοφίας στη διοίκηση των ανθρώπινων πόρων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις καθώς ο ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού παίζει καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη στόχων ποιότητας. Αυτό το δεδομένο σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τουριστικών επιχειρήσεων κάνει την ξενοδοχειακή εργασία ξεχωριστή. Στην προσπάθεια της βελτίωσης της γνώσης για το τι συμβαίνει μέσα σε μια επιχείρηση αρκετοί ήταν εκείνοι που αποφάσισαν να δημιουργήσουν μοντέλα. Αυτό για να μπορούν να εξετάσουν πως η αλλαγή μιας μεταβλητής μπορεί να επηρεάσει τις άλλες, όπως είναι η επικοινωνία με τους εργαζόμενους, τα συναισθήματά τους, τους όρους της επιχείρησης. Έτσι λοιπόν δημιουργηθήκαν κάποια μοντέλα όπως αυτό του Harvard, το μοντέλο Brewster και Bournois, τα αγγλοσαξονικά μοντέλα, το μοντέλο του Schuler και τέλος το διάγραμμα των ‘’Seven S’’. Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι πολλά είναι εκείνα που διαφοροποιούν τον ένα όρο από τον άλλο όπως παραδείγματος χάριν σε θέματα όπως στις συμβάσεις των εργαζομένων στη Διοίκηση Προσωπικού γίνεται προσεκτική καταγραφή των υποχρεώσεων ενώ η Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων δεν έχει να κάνει μόνο με την εκπλήρωση των υποχρεώσεων, βάζει και άλλους στόχους παραπέρα απ’ αυτούς και επιδιώκει την πραγματοποίησή τους. Επίσης οι κανόνες στη Διοίκηση Προσωπικού είναι ξεκάθαροι, ο διευθυντικός ρόλος είναι διεκπαιρεωτικός και η επικοινωνία έμμεση ενώ από την άλλη μεριά στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων υπάρχει άνεση με τους κανόνες (business need), o διευθυντικός ρόλος είναι μεταμορφωτικός και η επικοινωνία άμεση. Όσον αφόρα τη συμπεριφορά των εργαζομένων στη Διοίκηση Προσωπικού καθορίζεται από τους κανόνες που έχουν ορίσει και από την ιεραρχία ενώ στην Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων υπάρχουν αξίες και η αποστολή που την καθορίζουν. Διαφορά υπάρχει επίσης και στο διευθυντικό έργο έναντι των εργαζομένων όπου στη Διοίκηση Προσωπικού γίνεται με παρακολούθηση ενώ στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων με μόρφωση και καλλιέργεια. Επιπροσθέτως όταν υπάρχουν διαφωνίες και προβλήματα στη Διοίκηση Προσωπικού καταβάλλεται προσπάθεια για προσωρινή ανακωχή ενώ στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων αντιμετωπίζονται με την ανάπτυξη κάλου κλίματος εργασίας και της κουλτούρας. Τέλος στο σχεδιασμό της εργασίας στη Διοίκηση Προσωπικού γίνεται καταμερισμός της εργασίας ενώ στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων δεν γίνεται καταμερισμός αυτής αλλά η εργασία είναι ομαδική.Τεκμήριο Έρευνα για την καθαριότητα - υγιεινή και ασφάλεια των επισιτιστικών τμημάτων των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2014-01-23T10:48:42Z) Γαλανάκη, Ελένη; Galanaki, EleniΗ ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει βαθιές ρίζες . Η συνδρομή μας θα βοηθήσει να ανθίσει. Για να γίνει το καταλληλότερο μέρος φιλοξενίας για όλους. Παράγοντες που το κάνουν ελκυστικό. Η χώρα μας μπορεί να αναπτύξει τον τομέα της ξενοδοχειακής βιομηχανίας εφόσον διαθέτει τους παράγοντες που απαιτούνται. Μια ιστορική αναδρομή βοηθάει στο να αντιληφθούμε ότι η ανάγκη για τουρισμό υπάρχει από την αρχαιότητα και με την οργανωμένη και σωστή προσέγγιση της, σιγά-σιγά εξελίχθηκε σε μια ολοκληρωμένη μονάδα φιλοξενίας. Τι είναι όμως ξενοδοχείο σήμερα και πόσες μπορούν να είναι οι μορφές εκμετάλλευσης του τουρισμού; Ένα ξενοδοχείο αποτελείται από τμήματα. Ένα πολύ βασικό, ίσως το σημαντικότερο κομμάτι του ξενοδοχείου είναι η καθαριότητα. Η επαγγελματική και φιλική προς το περιβάλλον αντιμετώπιση της καθαριότητας. Σαν ολοκληρωμένο μέλος της κοινωνίας τα ξενοδοχεία εμπίπτουν σε κάποια νομοθεσία. Ένα άλλο σημαντικό κεφάλαιο σε ένα ξενοδοχείο είναι η σίτιση. Η καθαριότητα και εδώ αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι όμως για να είναι ολοκληρωμένη η εστίαση σε ένα τόπο φιλοξενίας, απαιτείται και μεγάλη ποικιλία εδεσμάτων, όπως και ο κατάλληλος εξοπλισμός για τη παρασκευή τους. Το εστιατόριο είναι ένας σύνθετος μηχανισμός που αποτελεί ένα βασικό κομμάτι ευχαρίστησης του πελάτη. Στα επισιτιστικά τμήματα του ξενοδοχείου εκτός από τα εστιατόρια και την κουζίνα ανήκουν κα τα bars. Ο βιολογικός καθαρισμός και η απολύμανση των χώρων δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ίσως το βασικότερο κεφάλαιο για την σωστή λειτουργία του χώρου. Οι εξελιγμένες εγκαταστάσεις βοηθούν στην τήρηση των υψηλών προδιαγραφών που απαιτούνται για την ανταπόκριση των ξενοδοχειακών μονάδων στα ευρωπαϊκά η και παγκόσμια πρότυπα. Η κατάλληλη αντιμετώπιση και η σωστή καθαριότητα απαιτούν καλή γνώση των αναγκών και σεβασμό του περιβάλλοντος. Όπως αναφέρεται και στο Σύνταγμα « Η προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος αποτελεί υποχρέωση του κράτους». Το κράτος υποχρεούται να λαμβάνει ιδιαίτερα προληπτικά ή κατασταλτικά μέτρα προς διαφύλαξη του. Σαφώς, καθαροί δεν απαιτείται να είναι μόνο οι εξοπλισμοί και οι χώροι ενός ξενοδοχείου, αλλά και το ανθρώπινο δυναμικό του. Πολύ σημαντικό, ίσως το σημαντικότερο όλων των μέτρων, είναι η ασφάλεια και η πρόληψη των ατυχημάτων. Μέσα στην πρόληψη, περιλαμβάνεται και η πυρασφάλεια.