Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Georga, Maria-Eirini"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Οι αλλαγές στη συμπεριφορά του καταναλωτή από την παραδοσιακή στη σύγχρονη διαδικτυακή διαφήμιση.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2020-07-16) Γεωργά, Μαρία-Ειρήνη; Georga, Maria-EiriniΣκοπός: Διερευνώνται οι αλλαγές στην συμπεριφορά του καταναλωτή από την παραδοσιακή στην σύγχρονη διαδικτυακή διαφήμιση με βάση τις αντιλήψεις του ίδιου του καταναλωτικού κοινού. Μεθοδολογία: Γίνεται ανάλυση και σύνθεση της θεωρίας της διαφήμισης, των παραδοσιακών μέσων διαφήμισης, καθώς και της σύγχρονης διαδικτυακής της μορφής, προκειμένου να γίνει η διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου ερωτηματολογίου που θα αξιολογήσει με κατάλληλο τρόπο την καταναλωτική συμπεριφορά των ερωτώμενων προς την παραδοσιακή και διαδικτυακή διαφήμιση. Το ερευνητικό μας δείγμα αποτελείται από 99 ερωτώμενους με υψηλότερη αντιπροσώπευση στις νεότερες ηλικίες 18-30 και στα άτομα υψηλού μορφωτικού επιπέδου. Ευρήματα: Η κύρια διαπίστωση της εργασίας είναι πως προκύπτει μια δυναμική στροφή του καταναλωτικού κοινού προς το διαδίκτυο, το οποίο αποτελεί πλέον το προτιμότερο μέσο επικοινωνίας, με την υψηλότερη καθημερινή χρήση, αναδεικνύοντας έτσι την σημαντικότητα της σύγχρονης διαδικτυακής διαφήμισης. Η διαδικτυακή διαφήμιση απολαμβάνει σχεδόν καθολικής αποδοχής στο ερευνητικό δείγμα, με το 83% να την θεωρεί απαραίτητη. Η άμεση σύγκριση παραδοσιακής και διαδικτυακής διαφήμισης αναδεικνύει την διαδικτυακή διαφήμιση ως προτιμότερη. Επίσης, σημαντική είναι η γενικότερη διαπίστωση πως κατά τους καταναλωτές, τόσο στην παραδοσιακή αλλά και στην διαδικτυακή διαφήμιση, το πρωτεύον χαρακτηριστικό αντιληπτής ελκυστικότητας, είναι η τιμή του διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας. Περιορισμοί: Η εμπειρική διερεύνηση αφορά τη ανάλυση ενός δείγματος 99 ερωτώμενων με την χρήση ενός προκαθορισμένου ερωτηματολογίου, επομένως προκύπτουν τάσεις και εμπειρικά ευρήματα που χαρακτηρίζουν το συγκεκριμένο κοινό την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Επομένως, παρουσιάζονται ως ευρήματα οι απόψεις της πλειοψηφίας του ερευνητικού δείγματος χωρίς να πρέπει να θεωρούνται απαραίτητα ως αντικειμενικές αλήθειες ή η πραγματική πληθυσμιακή άποψη.