Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Georgiakakis, Thanasis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Επιχειρηματικότητα και καινοτομία: η γνώμη των επιχειρήσεων του Ηρακλείου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2015-07-10T14:17:03Z) Ξανθουδάκης, Γρηγόρης; Γεωργιακάκης, Θανάσης; Xanthoudakis, Grigoris; Georgiakakis, ThanasisΤο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η γνώμη των επιχειρήσεων του Ηρακλείου σε θέματα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο οι επιχειρήσεις ενημερώνονται από τοπικούς φορείς-κράτος σε θέματα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, η σχέση που υπάρχει ανάμεσα στα ελληνικά πανεπιστήμια και τις επιχειρήσεις σε θέματα καινοτομίας καθώς και κατά πόσο οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να καινοτομούν στην δική τους αγορά-κλάδο. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας αποτελείται από την έννοια και ορισμούς της επιχειρηματικότητας, τα είδη της επιχειρηματικότητας ,τάσεις της επιχειρηματικότητας τα τελευταία χρόνια καθώς και την εικόνα της επιχειρηματικότητας την οποία παρουσιάζει η Ελλάδα. Επίσης αναφέρονται η έννοια και ορισμοί της καινοτομίας, μορφές της καινοτομίας, πηγές από τις οποίες μπορούν να εντοπιστούν νέες καινοτομίες εντός και εκτός της επιχείρησης καθώς και την καινοτομικότητα που παρουσιάζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις. Στην συνέχεια αναλύεται η έννοια του επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) , ο σκοπός δημιουργίας του, η δομή την οποία θα πρέπει να έχει ένα σωστό επιχειρηματικό σχέδιο. Τέλος αναφέρονται οι μορφές χρηματοδότησης των επιχειρήσεων, η χρηματοδότηση της καινοτομίας καθώς και τα εμπόδια που δημιουργούνται για την τελική χρηματοδότηση της καινοτομίας. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική και ποιοτική έρευνα στις τοπικές επιχειρήσεις του Ηρακλείου χρησιμοποιώντας την μέθοδο της απλής τυχαίας δειγματοληψίας σε δείγμα 100 επιχειρήσεων αντλώντας στοιχεία σχετικά με τις είδη καινοτομίας που πραγματοποίησαν, την σημαντικότητα της καινοτομίας στον κλάδο τους καθώς και την γνώμη τους σχετικά για την σχέση των επιχειρήσεων με τα ελληνικά πανεπιστήμια-ΤΕΙ. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, προκύπτει ότι η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων αποτελεί βασικό λόγο για την μη ύπαρξη νέων καινοτομιών από τις επιχειρήσεις. Επίσης θα ήταν πολύ θετικές στο να παρακολουθήσουν ένα σεμινάριο για την καινοτομία, καθώς και αρνητικές στο ενδεχόμενο για την κατοχύρωση μιας νέας καινοτομίας. Τέλος προκύπτει ότι οι επιχειρήσεις στο εξωτερικό είναι περισσότερο καινοτόμες από τις ελληνικές καθώς και ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν έχουν κουλτούρα συνεργασίας με τα ελληνικά πανεπιστήμια ή άλλα ερευνητικά κέντρα.