Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Gerogiannaki, Irini-Evangelia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Mix Marketing τραπεζών – Η Ελληνική πραγματικότητα.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος), 2012-08-02T14:00:33Z) Γερογιαννάκη, Ειρήνη-Ευαγγελία; Gerogiannaki, Irini-EvangeliaΣτη σημερινή εποχή το Μάρκετινγκ με όλες του τις δραστηριότητες κατακλύζει την καθημερινότητα όλων των ανθρώπων. Όλες οι αγορές και οι υπηρεσίες προϊόντων ασχολούνται με ποιά μέσα θα προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές ώστε να αυξήσουν τα κέρδη τους. Υπάρχουν πολλά εργαλεία του Μάρκετινγκ αλλά ένα από τα πιο εύχρηστα και εύκολα αντιλήψιμα για όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ είναι το μείγμα μάρκετινγκ ή αλλιώς 4P’s το οποίο αποτελείται από το προϊόν, την τιμή, την προώθηση και τον τόπο. Από τη πλευρά του καταναλωτή το κάθε εργαλείο του μείγματος έχει φτιαχτεί για να λειτουργεί προς όφελος του αλλά και παράλληλα να εξυπηρετεί και τον πωλητή. Η εργασία αυτή ασχολείται με αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω αλλά συγκεκριμένα γίνεται ανάλυση για το Μάρκετινγκ των τραπεζών, τις στρατηγικές και εφαρμογές τους, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικές. Ωστόσο, η στρατηγική θα πρέπει να εφαρμόζεται σε μακροχρόνιο επίπεδο αφού πολύ συχνά φέρνει και κάποιες αλλαγές μέσα στον οργανισμό που απαιτούν λίγο χρόνο για να πραγματοποιηθούν. Εν συνεχεία θα γίνει αναφορά σε κάποιες λανθασμένες διαχειρίσεις των τραπεζικών υπηρεσιών όπου συνεπάγεται χαμηλή ποιότητα και δυσαρέσκεια των καταναλωτών. Αναλύεται η σχέση μεταξύ των υπηρεσιών που παρέχονται από τις τράπεζες με την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και πώς αυτή επηρεάζεται από εξωτερικούς παράγοντες. Αυτή η σχέση αποδεικνύεται ότι είναι σχέση αλληλεξάρτησης. Ο καταναλωτής περνάει από διάφορα στάδια εωσότου πάρει την τελική απόφαση για το ποια τράπεζα ικανοποιεί τις ανάγκες του. Επίσης αναλύεται το πώς η γνώση και η μάθηση του καταναλωτή επηρεάζει τις αποφάσεις των καταναλωτών. Όλα αυτά είναι η θεωρητική έρευνα. Για να γίνει διαπίστωση κατά πόσο εφαρμόζονται στην πράξη οι στρατηγικές και υπηρεσίες, και κατά πόσο έχουν εξελιχθεί οι υπηρεσίες και το προσωπικό των τραπεζών, γίνεται έρευνα σε 2 τράπεζες. Για να επιτευχθεί αυτό, χρησιμοποιούνται οι μέθοδοι του ερωτηματολογίου και της συνέντευξης. Γιατί τελικά επιτυχία για μια επιχείρηση είναι το να ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών στο μέγιστο και επιθυμητό βαθμό, αλλά πάντα με τέτοιο τρόπο ώστε η εκάστωτε επιχείρηση να έχει οικονομικό όφελος.