Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Giakoumaki, Evangelia"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις σύμφωνα με τα Ε.Λ.Π.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2020-10-09) Αλεβιζάκη, Μαρία; Γιακουμάκη, Ευαγγελία; Alevizaki, Maria; Giakoumaki, EvangeliaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας για αρκετά μεγάλο διάστημα, και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει πολύ σημαντικό εφαλτήριο στην μετέπειτα πορεία μας στον κλάδο. Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία τήρησης λογιστικών καταστάσεων και η εφαρμογή των ενοποιημένων χρηματοοικονομικών καταστάσεων στα πλαίσια των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων, με μελέτη εφαρμογής. Πιο συγκεκριμένα, η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε συνολικά πέντε κεφάλαια, εκ των οποίων στο πρώτο πραγματοποιείται αναφορά στις επενδύσεις και στις συμμετοχές σε εταιρείες. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια και τα περιεχόμενα των ενοποιημένων χρηματοοικονομικών καταστάσεων, με ιδιαίτερη μνεία στην ενοποίηση και στις αντίστοιχες λογιστικές διαδικασίες. Μεγάλο και σπουδαιότατο μέρος της πτυχιακής μας εργασίας αποτελούν τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, στα οποία γίνεται αναφορά στο τρίτο κεφάλαιο, με παρουσίαση τόσο του περιεχομένου όσο και των αλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί. Το τέταρτο κεφάλαιο αφορά τις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις σύμφωνα με τα Ε.Λ.Π. ενώ στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας ΜΟΡΝΟΣ Α.Ε. με τους αντίστοιχους πίνακες να παρατίθενται στο παράρτημα της παρούσας εργασίας.Τεκμήριο Σχεδιασμός και δοκιμή πολυεπίπεδης παρέμβασης για την βελτίωση των στάσεων, συμπεριφορών και γνώσεων των φοιτητών ως προς τη συντροφική βία.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2014-07-12T19:55:57Z) Αποστολίδου, Αντωνία; Γιακουμάκη, Ευαγγελία; Τσαρακτσή, Σουλτάνα; Apostolidou, Antonia; Giakoumaki, Evangelia; Tsaraktsi, SoultanaΣκοπός της πολυεπίπεδης παρέμβασης ήταν η βελτίωση των στάσεων, των γνώσεων και των συμπεριφορών των φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μέθοδος: Η παρέμβαση χρησιμοποίησε δύο ομάδες φοιτητών, την ομάδα παρέμβασης (φοιτητές ΤΕΙ Κρήτης, n=40) και την ομάδα ελέγχου (φοιτητές Πανεπιστημίου Κρήτης, n=40) και η αξιολόγησή της πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο πριν και μετά την παρέμβαση. Η παρέμβαση περιελάμβανε ένα τρίωρο εκπαιδευτικό σεμινάριο, αποστολή μηνυμάτων ευαισθητοποίησης και ανάρτηση ενημερωτικού υλικού (πχ. αφίσες) σε κοινόχρηστους χώρους μόνο του ΤΕΙ. Αποτελέσματα: Η παρέμβαση συνάντησε μεγάλη αποδοχή από τους συμμετέχοντες και η πλειονότητα συμμετείχε ενεργά. Ως προς τις συμπεριφορές υποδοχής συντροφικής βίας, η ομάδα παρέμβασης συγκέντρωσε υψηλότερη βαθμολογία από την ομάδα ελέγχου κατά την πρώτη αλλά και τη δεύτερη συμπλήρωση, χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,942 και p=0,881). Ως προς τις συμπεριφορές άσκησης συντροφικής βίας, η ομάδα παρέμβασης συγκέντρωσε υψηλότερη βαθμολογία από την ομάδα ελέγχου, χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,582 και p=0,197). Η ομάδα παρέμβασης συγκέντρωσε υψηλότερη βαθμολογία από την ομάδα ελέγχου, ως προς τις στάσεις, με τη διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,174 και p=0,011). Όσον αφορά στις γνώσεις, στην πρώτη συμπλήρωση η πλειονότητα των συμμετεχόντων 28 (30%) άτομα από την ομάδα παρέμβασης και 32 (30%) άτομα από την ομάδα ελέγχου είχαν μέτρια γνώση χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,402). Το ίδιο ίσχυε και κατά τη δεύτερη συμπλήρωση, 23 (25%) άτομα από την ομάδα παρέμβασης και 27 (25%) άτομα από την ομάδα ελέγχου είχαν μέτρια γνώση χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,402). Μόνο ένα άτομο απάντησε σωστά σε όλες τις ερωτήσεις γνώσεων (ομάδα ελέγχου). Συμπεράσματα: Όσον αφορά στην ομάδα παρέμβασης, κατά την ανάλυση δεδομένων, παρατηρήθηκε βελτίωση στις στάσεις, ενώ στις γνώσεις δεν σημειώθηκε καμία βελτίωση. Όσον αφορά στις συμπεριφορές, αν και υπήρξε βελτίωση, μάλλον δεν θεωρείται αποτέλεσμα της παρέμβασης, διότι βελτιώθηκαν και οι συμπεριφορές της ομάδας ελέγχου. Αντίθετα, οι στάσεις βελτιώθηκαν και στις δύο ομάδες, αλλά στην ομάδα παρέμβασης περισσότερο. Κρίνεται απαραίτητη η ενίσχυση της γνώσης των φοιτητών για τη σημασία και την αναγνώριση της συντροφικής βίας.