Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Giannakopoulos, Dimitrios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Συστήματα υπερπλήρωης στις μηχανές εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ.).(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε., 2014-09-10T20:49:10Z) Γιαννακόπουλος, Δημήτριος; Giannakopoulos, DimitriosΟ σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αναφορά των συστημάτων υπερπλήρωσης τα οποία χρησιμοποιούνται, ευρέος στις μηχανές εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ) στα επόμενα κεφάλαια της πτυχιακής εργασίας θα αναλυθούν οι τρόποι και τα συστήματα αύξησης της ισχύος, όπως με συστήματα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, με δυναμική υπερπλήρωση δηλαδή με τον συντονισμό της πολλαπλής εισαγωγής και με ξένη υπερπλήρωση, δηλαδή με αύξηση της πίεσης της εισαγωγής . Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που κληθήκαν να αντιμετωπίσουν οι αυτό βιομηχανίες είναι για την παραγωγή της, αύξησης τις ισχύος στις μηχανές εσωτερικής καύσης όσο το δυνατόν με την ελάχιστη, δυνατή αύξηση του όγκου εμβολισμού του κινητήρα. Αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε είτε με την χρήση πολυβάλβιδων κινητήρων, είτε με τον συντονισμό της πολλαπλής εισαγωγής ακόμα και με την τοποθέτηση, διάφορων επιπλέων εξαρτημάτων στους κινητήρες(turbo). Αυτοί οι κινητήρες έχουν μελετηθεί από τους κατασκευαστές έτσι ώστε να είναι λειτουργικά σωστοί, να παρουσιάζουν όσο το δυνατόν λιγότερα τεχνικά προβλήματα, να είναι όσο το δυνατόν πιο πολύ φιλικοί στο περιβάλλον χωρίς σοβαρές για το περιβάλλον εκπεμπόμενους ρύπους, δηλαδή να πλήρη τις σωστές από τον κατασκευαστή αναλογίες αέρα καύσιμου μείγματος . Αυτές οι διεργασίες χρησιμοποιούνται στους περισσότερους κινητήρες είτε είναι βενζινοκινητήρες (Otto), είτε σε κινητήρες που το καύσιμο τους είναι πετρέλαιο (diesel). Επίσης είναι θαυμαστό ότι για τα συστήματα αυτά δεν έχουν σημασία τα κυβικά του κινητήρα είτε αυτός είναι μικρού είτε και μεσαίου τύπου κινητήρα, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης τους. Για το λόγο ότι ορισμένα από αυτά τα συστήματα υπερπλήρωσης χρησιμοποιούνταν και τα τοποθετούσαν αποκλειστικά, σε κινητήρες μεγάλου κυβισμού. Στα πρώτα κεφάλαια της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αναλυθούν, τα στοιχεία που υπάρχουν σε μια μηχανή εσωτερικής καύσης, για την κατανόηση των επόμενων κεφαλαίων όπου εκεί θα αναλυθούν τα συστήματα υπερπλήρωσης στις μηχανές εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ). Πιο αναλυτικά στο κεφάλαιο τρία γίνεται μια ιστορική αναδρομή για το αυτοκίνητο, και για τους ανθρώπους-κατασκευαστές οι οποίοι κατασκεύασαν τα πρώτα αυτοκίνητα. Στο κεφάλαιο τέσσερα γίνεται μια σύντομη αναφορά για τις καταστάσεις των αερίων, αλλά και για την λειτουργία του βενζινοκινητήρα κινητήρα Otto. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται τα βασικά μέρη που αποτελούν μια μηχανή εσωτερικής καύσης(Μ.Ε.Κ). Στο εκτός κεφαλαίο αναφέρονται τα συστήματα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Στο έβδομο κεφάλαιο αναλύονται οι τρόποι συντονισμού της πολλαπλής εισαγωγής. Και στο κεφάλαιο οκτώ αναφέρονται οι τρόποι αύξησης της ισχύος με αύξηση της πίεσης του αέρα. Τέλος στο ένατο κεφάλαιο έχει αφιερωθεί για τα τελικός τελικά συμπεράσματα των συστημάτων αυτών.