Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Giannakopoulou, Melinta"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Μαδρίτης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2019-05-17) Γιαννακοπούλου, Μελίντα; Giannakopoulou, MelintaΤο ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει εισέλθει παγκόσμια στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Υπάρχουν πλέον ηλεκτρονικά καταστήματα κάθε είδους και για κάθε ανάγκη που μπορεί να έχει ένας καταναλωτής. Διαθέτουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους παγκόσμια ανεξαρτήτως από το ποσό μακριά είναι ο αγοραστής, αφού πλέον μέσω του διαδικτύου οι αποστάσεις έχουν εκμηδενιστεί. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου στην Μαδρίτη. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές της Μαδρίτης, τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφείς online καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.