Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Gkika, Erint"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η συμβολή της ανάλυσης social media δεδομένων στο μάρκετινγκ.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-12-02) Γκίκα, Έριντ; Gkika, Erint; Καπανταϊδάκης, Ιωάννης; Kapantaidakis, IoannisΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ισχυρό κανάλι προσέγγισης και αλληλεπίδρασης με ένα ευρύ κοινό, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της αναγνώρισης μιας επωνυμίας. Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων και να ενισχύσει την πίστη των πελατών στην επωνυμία. Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται σε όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ που πραγματοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα. Συμπληρώνει τις άλλες επικοινωνιακές στρατηγικές της εταιρείας. Στόχος του είναι να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μέσω μιας ισχυρής κοινότητας. Το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι μια πρόσφατη προσέγγιση που συνίσταται στη χρήση αυτών των δικτύων για να πειστούν οι πιθανοί καταναλωτές για την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει μια επωνυμία, συμμετέχοντας τακτικά σε δημοσιεύσεις προκειμένου να δημιουργήσει συνδέσμους και να διατηρήσει την κοινότητά των πελατών, ακολούθων και μελλοντικών πελατών της. Μέσα από το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων οι διάφορες επωνυμίες πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, μετράνε την αίσθηση που εμπνέει η επωνυμία στους χρήστες του Διαδικτύου, παρέχουν ενημέρωση και εξυπηρέτηση στους πελάτες τους στα κοινωνικά δίκτυα και προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους σε στοχευμένο κοινό. Εκτός από το να προσεγγίζει γρήγορα ένα μεγάλο κοινό, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης πιο προσιτό από μια διαφήμιση στα παραδοσιακά μέσα. Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται σε όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ που πραγματοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα. Συμπληρώνει τις άλλες επικοινωνιακές στρατηγικές της εταιρείας. Στόχος του είναι να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μέσω της δημιουργίας μιας ισχυρής κοινότητας. Η παρούσα εργασία στοχεύει να αποτυπώσει την τρέχουσα κατάσταση της έρευνας σχετικά με το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να εντοπίσει τους τομείς που χρειάζονται την μεγαλύτερη προσοχή για να πετύχουν και να παρουσιάσει κάποια από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που διατίθενται στην αγορά.