Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Gkoris, Panagiotis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μουσική εκμάθηση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο), 2011-08-02T11:09:41Z) Γκόρης, Παναγιώτης; Σακκάς, Μάριος; Gkoris, Panagiotis; Sakkas, MariosΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια προσπάθεια προσέγγισης της διαδικασίας σχεδιασμού, ανάπτυξης και γενικότερα δημιουργίας εκπαιδευτικών πολυμεσικών εφαρμογών, που αφορούν στο μάθημα της μουσικής στην πρωτοβάθμια και το μάθημα της μουσικής τεχνολογίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Όταν τα πολυμέσα και ειδικότερα τα «ψηφιακά πολυμέσα» μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ένα θέμα από πολλές πλευρές όπως, ψηφιακό ήχο και εικόνα, βίντεο, γραφικά, midi, ο ρόλος του καθηγητή αλλάζει, και η διαδικασία της μάθησης πρέπει να αντιμετωπίζεται με περισσότερο σφαιρικό τρόπο. Η μουσική εκπαίδευση στο σχολείο, χρειάζεται να γίνει περισσότερο διαδραστική και κυρίως να δίνει στους μαθητές το ερέθισμα για ουσιαστική ενασχόληση με την μουσική παιδεία και επιμόρφωση. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου δίδεται ένα φάσμα θεωριών, και τεχνικών που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία, την δόμηση του μαθήματος στις σχολικές αίθουσες, τη νέα μορφή του ρόλου του καθηγητή και τέλος το σχεδιασμό μιας πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής η οποία θα οπτικοποιεί τη γνώση που απαρτίζουν τα βιβλία του μαθήματος της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, για να περαστεί από τη θεωρία του σχεδιασμού πολυμεσικών εκπαιδευτικών εφαρμογών στην πράξη, δημιουργήθηκε μια διαδραστική εκπαιδευτική εφαρμογή βασισμένη σε κάποια κεφάλαια από τη σειρά των βιβλίων που διδάσκονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.