Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Gliarmis, Themistoklis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ιδιοκατασκευή αυτοκινήτου ανωμάλου εδάφους - Υπολογιστική ανάλυση πλαισίου και διαδικασίες συναρμολόγησης των μηχανικών μερών και εξαρτημάτων.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε., 2017-03-10) Γλιαρμής, Θεμιστοκλής; Gliarmis, ThemistoklisΤο project της εργασίας περιλαμβάνει την κατασκευή διθέσιου μηχανοκίνητου τετράτροχου οχήματος που είναι ικανό να κινείται σε χωμάτινες κυρίως διαδρομές. Η φιλοσοφία και η αντίληψη κατασκευής του οχήματος είναι βασισμένη σε οχήματαbuggyαλλά και go-cart. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί σε ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα (autocad) για την γεωμετρική ακρίβεια των διαστάσεων ούτως ώστε να υπάρχει εικόνα μοντέλου για την υλοποίηση και συναρμολόγησή του. Παράλληλα χρησιμοποιήθηκε και ένα πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων(INVERTOR) ούτως ώστε να εξεταστεί η αντοχή του μοντέλου ως προς τη στατικότητα σε σχέση με το βάρος του και την αποφυγή τυχόν παραμορφώσεων που μπορεί να δεχτεί ,ώστε να διευκρινιστεί αν υφίσταται η υλοποίηση του σκελετού. Για την κατασκευή του πλαισίου επιλέχθηκε ως υλικό ο χάλυβας σε μορφή δοκών κυκλικής και τετραγωνικής διατομής, καθώς υπήρχαν διαθέσιμα τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να γίνει η επεξεργασία. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, ο κύριος όγκος τους προέρχεται από το ford sierra 1.6lglx του 1992,όπου με τις κατάλληλες τροποποιήσεις χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή. Ο λόγος που επιλέχθηκε το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκίνητου είναι ότι προσέφερε έναν εγκάρσιο κινητήρα και ένα σύστημα μετάδοσης της κίνησης στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα να έχει πιο εύκολη τοποθέτηση στο πλαίσιο. Η προσέγγιση ως προς τον αυθεντικό τύπο του συγκεκριμένου αμαξιδίου θεωρήθηκε η πλησιέστερη. Ο λόγος είναι ότι το συγκεκριμένο αμαξίδιο έχει την κίνηση κυρίως στους πίσω τροχούς καθώς επίσης και ο κινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος τους. Επιπρόσθετα, τα 86 άλογαhp και τα 12 κιλά ροπής που διαθέτει ο κινητήρας είναι αρκετά για να κινήσουν την κατασκευή. Λόγω της απλότητας σαν συμβατικό όχημα(μειωμένοι αυτοματισμοί –ηλεκτρικά μέρη) δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις ως προς τη συναρμολόγηση ή τις τυχόν βελτιώσεις που έγιναν.