Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Gontolia, Marianna"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η παρακίνηση των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-12-04T12:53:10Z) Γκοντολιά, Μαριάννα; Gontolia, MariannaΗ παραγωγικότητα των εργαζομένων σε μια επιχείρηση, αποτελεί το σημείο κλειδί για την επιτυχία της. Μόνο με την αύξηση της παραγωγικότητας , θα επιτευχθεί η αύξηση της μέγιστης παραγωγής και η αύξηση των πωλήσεων , με αποτέλεσμα μεγαλύτερο κέρδος. Η παραγωγικότητα συνδέεται άμεσα με την βιωσιμότητα της επιχείρησης. Η παραγωγικότητα, όμως είναι ένας τομέας πολυσύνθετος, ο οποίος πρέπει να μελετάται τόσο στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, όσο και στο εξωτερικό της, διότι επηρεάζεται και μεταβάλλεται από διάφορους παράγοντες. Ο τρόπος με τον οποίο οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης προσπαθούν να αναπτύξουν και να διαμορφώσουν την εικόνα της επιχείρησης προς τον πελάτη είναι πολυδιάστατος και αυτό βέβαια διαμορφώνεται σε καθημερινή βάση και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες οι οποίοι υποκινούν αυτή τη παραγωγικότητα. Η ψυχολογία τους αποτελεί συνιστώσα της παραγωγικότητας και εκφράζεται, διατυπωμένη άμεσα στο πελάτη, ο οποίος διαμορφώνει έτσι με αυτό τον τρόπο μια εικόνα της επιχείρησης και συγκεκριμένα της ξενοδοχειακής μονάδας στην οποία βρίσκεται και αυτό μπορεί να είναι είτε καλό, είτε καθόλου σωστή εικόνα του προφίλ της. Η ψυχολογία των εργαζομένων επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως οι εργασιακές σχέσεις, ο μισθός αλλά και άλλοι παράγοντες, οι οποίοι θα αναλυθούν. Σε αυτούς τους παράγοντες ενσωματώνεται και ο ρόλος του manager. Ο ρόλος του υπεύθυνου του προσωπικού, ο οποίος έχει οριστεί από τη διοίκηση βρίσκεται σε μια θέση, η οποία θα μπορούσε να αποφέρει την πλήρη ισορροπία ανάμεσα στην πλευρά της διοίκησης και στην πλευρά των εργαζομένων και αυτός είναι ο ρόλος της. Στην παρούσα μελέτη θα αναλυθεί η υποκίνηση των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις , με περίπτωση μελέτης , το Απολλώνιο , στην Κρήτη. Θα γίνει εξαγωγή συμπερασμάτων μέσω ενός ερωτηματολογίου , το οποίο θα διαμοιρασθεί στο εργατικό δυναμικό – στο προσωπικό του ξενοδοχείου. Ο σκοπός αυτού του ερωτηματολογίου για την εξαγωγή των συμπερασμάτων είναι υψηλής σπουδαιότητας, καθώς μας δείχνει την ψυχολογία των εργαζομένων και τον τρόπο που αυτή διαμορφώνεται μέσα στην επιχείρηση, ανάλογα με τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι εργοδότες και τη συμπεριφορά με την οποία αντιμετωπίζουν το προσωπικό του ξενοδοχείου τους σε κάθε κλάδο. Με αυτό τον τρόπο θα κατανοήσουμε απόλυτα τους παράγοντες οι οποίοι μεταβάλλουν την παραγωγικότητα τους στην πραγματικότητα και πως θα μπορούσε να βελτιωθεί αυτή η κατάσταση, λαμβάνοντας διαφορετικές αποφάσεις και παρακινώντας με κίνητρα στα οποία το προσωπικό, αποκτά ζήλο με αποτέλεσμα να εργάζεται με διαφορετικό τρόπο και να αυξάνει έτσι την πελατεία και προφανώς με αυτό τον τρόπο και την κερδοφορία της επιχείρησης. Έτσι λοιπόν είναι κατανοητή η σπουδαιότητα της ανάλυσης του τρόπου που διαμορφώνεται η ψυχολογία του προσωπικού, για να μπορεί μια επιχείρηση να δημιουργεί το σωστό προς το πελάτη προφίλ της εταιρείας της που εκφράζει την προσοχή στο πελάτη σε συνδυασμό με την υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών και χρονικού ορίου.