Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Gouliarmi, Christina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Βranding in the metaverse: Μελέτη καινοτόμων μεθοδολογιών.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-06-13) Γουλιαρμή, Χριστίνα; Gouliarmi, Christina; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΒασικός σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει καινοτόμους τρόπους με τους οποίους μπορεί μια μάρκα να διαφημιστεί με επιτυχία στο metaverse. Στην εργασία γίνεται εισαγωγή με τον ορισμό των λέξεων branding και metaverse. Στοo δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται το ψηφιακό μάρκετινγκ και πρακτικές branding με την βοήθεια του metaverse, στο οποίο διαδραματίζουν μεγάλο ρόλο τα social media. Στα επόμενα δυο κεφάλαια, αναλύονται όροι όπως η επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα και οι διαφορές τους, καθώς και μάρκες οι οποίες τις έχουν χρησιμοποιήσει προς όφελος τους. Ακόμη, γίνεται επισήμανση στα NFTs, και τα Avatars, για ποιο λόγο είναι σημαντικά και πως μπορούν να κάνουν ένα brand να πρωτοπορήσει. Στο έκτο κεφάλαιο, συζητείται ο όρος Virtual Influencers οι οποίοι έχουν μεγάλες πιθανότητες να είναι το μέλλον στο influential marketing. Στο έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρονται συμπεράσματα σε σχέση με τα παραπάνω.