Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Grigoriadis, Alexandros"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις λογιστικών υπηρεσιών: ποιότητα και διατήρηση πελατείας.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2015-11-02T12:57:09Z) Γιάγκος, Δημήτριος; Γρηγοριάδης, Αλέξανδρος; Καρνιαούρας, Γεώργιος; Giagkos, Dimitrios; Grigoriadis, Alexandros; Karniaouras, GeorgiosΣτη συγκεκριμένη εργασία και έρευνα που διεξάγεται, πραγματοποιείται γενικευμένη αναφορά στο θέμα του μάρκετινγκ των υπηρεσιών στη χωρά μας και ειδικότερα σε επιχειρήσεις που προσφέρουν λογιστικές υπηρεσίες. Ο σκοπός της πτυχιακής μελέτης επικεντρώνεται στην διερεύνηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται προς τους πελάτες από τις λογιστικές επιχειρήσεις. Υλικά-Μέθοδοι: Η έρευνα αποτελείται από δείγμα Ν=103 ,ειδικότερα από Ν πελατών=87 και Ν λογιστών=16. Για τις ανάγκες υλοποίησης της έρευνας, δημιουργήθηκαν δύο ερευνητικά εργαλεία, απευθυνόμενα τόσο στους πελάτες όσο και στους λογιστές των επιχειρήσεων. Έπειτα, από τον σχεδιασμό των ερευνητικών εργαλείων, τα οποία είναι ένα ερωτηματολόγιο σχεδιασμένο για τους πελάτες και ένα για τους λογιστές, έγινε η τυχαία δειγματοληψία τόσο των πελατών όσο και των λογιστών. Η συμπλήρωση των ερωτηματολογίων στη συγκεκριμένη έρευνα έγινε χειρόγραφα για τους πελάτες αλλά και τους λογιστές και όχι με ηλεκτρονική υποβολή. Αποτελέσματα: Oι πελάτες σε μεγάλο βαθμό μένουν ικανοποιημένοι από τη παροχή των λογιστικών υπηρεσιών. Αυτό προκύπτει από την θετική συσχέτιση των δυο αυτών παραμέτρων καθώς προκύπτει ότι δεν υπάρχει στατιστική σημαντικότητα (p=0.017 μικρότερο 0.05). Τα ερευνητικά ευρήματα της εργασίας πρόεκυψαν με τη χρήση στατιστικών μεθόδων και του προγράμματος SPSS με one-way ANOVA, αναλύοντας το πραγματικό και επιθυμητό επίπεδο τόσο των λογιστών όσο και των πελατών. Εντούτοις, στην ερευνητική εργασία υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί, οι οποίοι γίνονται ιδιαίτερα αισθητοί λόγω της σημερινής κοινωνικής – οικονομικής κρίσης που μαστίζει την χώρα μας. Τέτοιοι περιορισμοί αποτελούν κυρίως ο χρόνος και το κόστος. Συμπεράσματα: Συνοψίζοντας, η πλειοψηφία των πελατών του δείγματος μας είναι ικανοποιημένοι από τη παροχή των λογιστικών υπηρεσιών . Ωστόσο το κόστος της υπηρεσίας διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο, καθώς τους επηρεάζει ανάλογα σε ψυχολογικό επίπεδο. Τέλος , απαιτείται περεταίρω διερεύνηση για την διεξαγωγή ολοκληρωμένων συμπερασμάτων εκ του ασφαλούς. Με την προϋπόθεση ύπαρξης καλύτερων συνθηκών στο άμεσο μέλλον ,θα προτείναμε την πραγματοποίηση μια αναλυτικής έρευνας που αποσκοπεί στην μελέτη της λογιστικής συμπεριφοράς και της σύγκρισης της προσφερόμενης ποιότητας σε Ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο.