Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Grintakis, Eleftherios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διοίκηση και αξιοποίηση του ανθρωπίνου δυναμικού στο τραπεζικό σύστημα.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2013-11-29T11:58:44Z) Γριντάκης, Ελευθέριος; Grintakis, EleftheriosΟι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια σειρά πολυσύνθετων ζητημάτων, δεδομένου ότι η παγκοσμιοποίηση, οι δημογραφικές μετατοπίσεις, η οικονομική αστάθεια και οι τρέχουσες ανταγωνιστικές πιέσεις δημιουργούν ένα σύνολο αλλαγών, προκλήσεων και ευκαιριών. Η διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού βρίσκεται αντιμέτωπη με πολλές από αυτές τις προκλήσεις έχοντας ως αποστολή την ενίσχυση της αλλαγής και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της οργανωτικής απόδοσης. Στην εργασία αυτή γίνεται μια παρουσίαση του ρόλου της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού στην αξιοποίηση του προσωπικού μιας τράπεζας. Είναι γνωστό ότι κάθε μορφής επιχειρήσεις λειτουργούν, αναπτύσσονται και μεγεθύνονται με τη συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα καθώς κινητήριος δύναμη μιας επιχείρησης αποτελεί ο άνθρωπος. Για κάθε επιχείρηση είναι πολύ σημαντικό να διαθέτει το κατάλληλο προσωπικό σε κάθε θέση εργασίας και ειδικότερα σε επιχειρήσεις όπως οι τράπεζες, οι οποίες δραστηριοποιούνται ουσιαστικά στον χώρο της προσφοράς υπηρεσιών και πληροφοριών προς τους πελάτες. Στρατηγικό πλεονέκτημα της επιχείρησης δεν είναι ο κεφαλαιουχικός εξοπλισμός αλλά το εργατικό δυναμικό. Οι ελληνικές τράπεζες συμβαδίζουν με τις διεθνείς τάσεις και αλλαγές και έχουν να επιδείξουν τα τελευταία 90 χρόνια μια συνεχή και αυξανόμενη δραστηριότητα στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Οι εξελίξεις είναι συνεχείς και οι προκλήσεις μεγάλες. Οι τράπεζες πρέπει συνέχεια να ανανεώνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να παρακολουθούν τις προόδους της τεχνολογίας με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των (απαιτητικών και μη) πελατών. Στο θεωρητικό πλαίσιο της παρούσας εργασίας γίνεται μια αναφορά : α) στις βασικές έννοιες του ανθρώπινου δυναμικού, β) στη διοίκηση απόδοσης και γ) στο τραπεζικό σύστημα. Ενώ στο πρακτικό πλαίσιο επιδιώκεται με τη σύνταξη ερωτηματολογίου, η διερεύνηση της εφαρμογής από τις τράπεζες της αξιολόγησης της απόδοσης των εργαζομένων και η διερεύνηση των αμοιβών και των παροχών που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι.