Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Ieronymakis, Nikolaos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Αφηγηματική πληροφόρηση.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2018-03-19) Ιερωνυμάκης, Νικόλαος; Καλλέργης, Δημήτριος; Ieronymakis, Nikolaos; Kallergis, DimitriosΗ παρούσα εργασία ασχολείται με την σημασία της αφηγηματικής πληροφόρησης στην ποιότητα των ετήσιων χρηματοοικονομικών καταστάσεων, παρουσιάζεται το τι είναι η πληροφορία στην χρηματοοικονομική κατάσταση, τι είναι η αφηγηματική πληροφόρηση και ποιος είναι ο ρόλος της αφηγηματικής πληροφόρησης στην ετήσια χρηματοοικονομική κατάσταση. Στην διαδικασία αυτή γίνεται προσπάθεια κατανόησης του θέματος με αναφορές σε ελληνόγλωσση αλλά και ξενόγλωσση βιβλιογραφία. Παρακάτω θα αναφερθούν κάποια από αυτά τα στοιχεία. Στο σύγχρονο παγκόσμιο περιβάλλον µε την πολυπλοκότητα και τη δυναµική που το χαρακτηρίζει υπάρχει πληθώρα µηνυµάτων που κυκλοφορούν και η ενημέρωση είναι δύσκολο να μεταδίδεται ισοµερώς. Διαπιστώνεται ότι στις αγορές επικρατούν ασυμμετρίες και προβλήµατα πληροφόρησης τα οποία πολλές φορές οδηγούν σε ανισορροπίες, δυσχέρειες και κρίσεις. Βέβαια, τα φαινόµενα αυτά είναι διαχρονικά µε ποικίλες µορφές και µπορεί να οφείλονται σε διαφορετικές αιτίες κάθε φορά. Όµως, η πληροφορία καθίσταται σηµαντική παράµετρος που επηρεάζει τις αποφάσεις των επενδυτών και καθορίζει την οικονοµική κατάσταση. Για το λόγο αυτό εξετάζουµε το ρόλο που αυτή διαδραµατίζει και πόσο συµβάλλει στην εξέλιξη ασταθειών και υφέσεων. Η παγκοσμιοποίηση, οι νέες τεχνολογικές ανακαλύψεις (όπως π.χ. το ίντερνετ) και ο ενισχυµένος κλάδος των υπηρεσιών καλύπτουν µεγάλες αποστάσεις και φέρνουν καθηµερινά σε επαφή ανθρώπους που βρίσκονται µίλια µακριά. Αυτό δηµιουργεί ένα περιβάλλον µε πολλές ευκαιρίες και δυνατότητες στο οποίο η πληροφορία διαχέεται έντονα και ενισχύει την έννοια των ελεύθερων αγορών. Δηµιουργεί, όµως, πολυπλοκότητα που µπορεί να οδηγήσει σε αρκετά προβλήµατα. Σε τέτοιο περιβάλλον η πληροφόρηση είναι δύσκολο να παραµείνει συµµετρική. Οι αγορές δεν αποδεικνύονται πια αποτελεσµατικές και δεν καταφέρνουν κάθε φορά να ισορροπούν στο ιδανικότερο σηµείο. Αφήγηση αποτελεί μια αλυσίδα γεγονότων που συνδέονται με σχέση αιτίου-αποτελέσματος και συμβαίνουν στο χώρο και στο χρόνο. Όλα τα συστατικά του ορισμού – η αιτιότητα, ο χρόνος και ο χώρος - είναι σημαντικά για τα αφηγήματα, αλλά η αιτιότητα και ο χρόνος είναι ζωτικής σημασίας. Έχει αρχή, μέση και τέλος. Χωρίς την αφηγηματική πληροφόρηση, η διοίκηση της εταιρείας είναι απίθανο να αναφέρει και να περιγράψει με τρόπο και σε εύλογο χρονικό διάστημα στοιχεία που θα ήταν χρήσιμα για τους μετόχους.