Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Iliadi, Dimitra-Eleni"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Μελέτη διαχείρισης του άγχους των εξετάσεων στις τελευταίες τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: απόψεις μαθητών και καθηγητών.
    (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2023-06-20) Ηλιάδη, Δήμητρα-Ελένη; Καπάνταη, Ιωάννα; Iliadi, Dimitra-Eleni; Kapantai, Ioanna
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να εξετάσει το άγχος των μαθητών για τις εξετάσεις. Συγκεκριμένα, σκοπός της έρευνας είναι η μελέτη των παραγόντων που συμβάλλουν στην ανάπτυξη του άγχους των εξετάσεων στους μαθητές της Β’ και Γ’ Λυκείου, τις δεξιότητες διαχείρισής του, καθώς και τον ρόλο της οικογένειας (γονέων). Ακόμα, διερευνάται ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαδικασία αυτή. Εφαρμόστηκε ποσοτική έρευνα στους μαθητές με την χρήση ερωτηματολογίων. Το δείγμα της ποσοτικής έρευνας αποτέλεσαν 123 έφηβοι ηλικίας 16 έως 18 ετών, οι οποίοι επιλέχθηκαν με την μέθοδο διαθέσιμου/βολικού δείγματος. Η έρευνα διεξήχθη σε λύκεια του Νέου Ηρακλείου και της Νέας Ιωνίας Αττικής. Επίσης πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα σε 4 εκπαιδευτικούς, οι οποίοι διδάσκουν εξεταζόμενα μαθήματα Πανελληνίων, με την μέθοδο της ημιδομημένης συνέντευξης. Από τα αποτελέσματα φαίνεται ότι, η πλειοψηφία των μαθητών του δείγματος έχει μέτριο επίπεδο άγχους. Επίσης παρατηρείται ότι υπάρχει μια αυξητική τάση του επιπέδου άγχους στους μαθητές της Γ’ Λυκείου. Όσον αφορά το φύλο, φαίνεται ότι τα αγόρια έχουν χαμηλά επίπεδα άγχους, ενώ τα κορίτσια έχουν μέτρια και υψηλά. Επιπλέον, βρέθηκε ότι όσο αυξάνεται το άγχος εξετάσεων και η προδιάθεση για άγχος, μειώνεται η αυτοεκτίμηση στον μαθητή. Ωστόσο, οι καλές σχέσεις με τους γονείς επηρεάζουν την αυτοεκτίμησή του. Από την άλλη, όσο αυξάνεται η αυτοεκτίμησή του τόσο είναι σε θέση να συνάπτει πιο στενές σχέσεις με τους συνομηλίκους του. Ενώ δε, το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών θεωρεί ότι οι καθηγητές είναι υποστηρικτικοί, βοηθητικοί και δείχνουν κατανόηση, δεν θα απευθύνονταν σε αυτούς για θέματα που τους απασχολούν. Τέλος, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί υποστήριξαν ότι το σχολείο προάγει την αποστήθιση, οι περισσότεροι μαθητές ότι προάγει την βαθμοθηρία, αλλά οι τελευταίοι θεωρούν ότι τους βοηθά να βρουν την επαγγελματική τους κατεύθυνση.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace