Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Iliopoulou, Lydia"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η χρήση του social media marketing στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-09-19) Ηλιοπούλου, Λυδία; Iliopoulou, Lydia; Καπανταϊδάκης, Ιωάννης; Kapantaidakis, Ioannis
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη στρατηγική χρήση των κοινωνικών μέσων από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, αναλύοντας τις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν για την προώθηση των προϊόντων τους και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Μέσα από τις μελέτες περιπτώσεων (use cases) και την συνέντευξη με στέλεχος της Toyota Hellas, διερευνώνται οι διαφορετικές προσεγγίσεις που υιοθετούν εταιρείες όπως η Toyota, η Volkswagen, η Ford, η Mercedes-Benz και η BMW, σε διεθνές και τοπικό επίπεδο. Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα κοινωνικά μέσα αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και την εμπιστοσύνη των πελατών, με κάθε εταιρεία να προσαρμόζει τη στρατηγική της ανάλογα με τις αγορές και τις ανάγκες του κοινού της.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace