Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kalantzi, Konstantina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης των τουριστικών επιχειρήσεων. Ο ρόλος τους για την διαχρονική προσέλκυση των πελατών και ικανοποίησή τους.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2008-2-28T16:44:49Z) Καλαντζή, Κωνσταντίνα; Παπαχατζάκη, Μαρία; Kalantzi, Konstantina; Papachatzaki, MariaΣκοπός της προτεινόμενης μελέτης είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τις διάφορες μεθόδους στρατηγικής ανάπτυξης που χρησιμοποιούνται από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να επεκταθούν και να τοποθετηθούν καλύτερα στην αγορά, μέσα στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος παγκοσμιοποίησης και σε συνθήκες έντονου ανταγωνισμού. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός παρουσιάζονται οι παρακάτω στόχοι: Εισαγωγή στο στρατηγικό management των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και ο ορθολογικός προγραμματισμός ως βασική διαδικασία διαμόρφωσης στρατηγικής μιας επιχείρησης. Για την επίτευξή του θα πρέπει τηρηθούν τα τρία διακριτά στάδια: διαμόρφωση, υλοποίηση και αξιολόγηση στρατηγικής. Παρουσίαση και ανάλυση των πέντε μεθόδων συγκεντρωτικής ανάπτυξης όπως αυτές εφαρμόζονται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία και τα οικονομικής κλίμακας πλεονεκτήματα αυτής. Ένας τρίτος σκοπός είναι να παρουσιάσουμε μια σειρά στρατηγικών που μπορούν να ακολουθηθούν από τις τουριστικές επιχειρήσεις για να είναι σε θέση να εποικοδομισουν στα δυνατά τους σημεία, να διορθώσουν τις αδυναμίες τους, να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται και να αντιμετωπίσουν τις πιθανές απειλές. Όμως δεν είναι αρκετό να γνωρίζουμε τις πιθανές στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει η κάθε επιχείρηση, αλλά πρέπει αυτές οι στρατηγικές να εξετάσουμε αν γίνονται με τον κατάλληλο δυνατό τρόπο.