Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kaliakoudas, Athanasios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Τεχνικές ανάπτυξης mobile app και η εφαρμογή τους στο marketing.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2016-07-14) Καλιακούδας, Αθανάσιος; Kaliakoudas, Athanasios; Ντόβρου, Σοφία; Dovrou, SofiaΤα Smart Phones έχουν αναπτυχθεί και πλέον κάθε άνθρωπος τα έχει ανάγκη. Η ανάγκη αυτή των ανθρώπων για την καθημερινή χρήση, ώθησε τις εταιρείες να αναπτύξουν κάθε στοιχείο γύρω από αυτά (Mobile apps, Ads, ROM) κ.α. Το Smart Phone είναι μια συσκευή η οποία εκτός από την τηλεφωνική επικοινωνία προσφέρει στον χρήστη την επιλογή να το χρησιμοποιήσει και για τις άλλες λειτουργίες του. Μερικές από τις λειτουργίες αυτές είναι η είσοδος στο διαδίκτυο, η αποστολή αλληλογραφίας, η παροχή εφαρμογών, η λήψη φωτογραφιών και βίντεο καθώς και η τροποποίηση αρχείων. Τα Smart Phones μπορούν και δέχονται εφαρμογές και παιχνίδια. Οι εταιρείες όμως είδαν ότι η απήχηση των εφαρμογών ήταν τεράστια και έτσι όλο και περισσότεροι χρήστες ζητούσαν περισσότερες. Οι εταιρείες κατάλαβαν ότι ο πλέον σύγχρονος τρόπος προώθησης του Προϊόντος – Υπηρεσιών τους δεν θα ήταν άλλος από την αύξηση του αριθμού των εφαρμογών στα Smart Phones. Τα Mobile Ads (διαφημίσεις στο κινητό) πλέον είναι παντού. Πολλές φορές οι εταιρείες ζητάνε από τους χρήστες τους να πληρώσουν ένα χρηματικό ποσό για την μη παροχή Ads (διαφημίσεις) στις εφαρμογές τους. Οι διαφημίσεις αυτές δημιουργούνται από τις εταιρείες με banners που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους. Η εφαρμογή των διαφημίσεων τους γίνεται επί πληρωμή στα καταστήματα (Store) , Play Store , Apple Store. Η εφαρμογή που δημιουργήθηκε έχει σκοπό την διεξαγωγή των βημάτων και την απλή υλοποίηση της. Τέλος με τα βήματα της εφαρμογής που παρέχονται ο χρήστης θα είναι έτοιμος να «φτιάξει» την δική του εφαρμογή.