Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kalogiannaki, Konstantina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Εταιρική κοινωνική ευθύνη στα σούπερ Μάρκετ. Μελέτη περίπτωσης: Το Σουπερ Μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2016-06-23) Καλογιαννάκη, Κωνσταντίνα; Kalogiannaki, KonstantinaΚατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών έχει υπάρξει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην απλούστερη μορφή της αφορά στην ευρύτερη ευθύνη επιχειρήσεων απέναντι στην κοινωνία. Οι ερευνητές και οι επαγγελματίες της ΕΚΕ πιστεύουν ακράδαντα ότι οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να κρίνονται μόνο για την οικονομική τους επιτυχία, αλλά και ως προς τη συνεισφορά τους στην παγκόσμια οικονομία και κοινωνία. Αδιαμφισβήτητα σήμερα, το θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης κατέχει σημαντική θέση στην ατζέντα του επιχειρηματικού, ακαδημαϊκού και πολιτικού κόσμου, στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς. Είναι μια τάση που θα εδραιώνεται όλο και περισσότερο, ειδικότερα σήμερα εν μέσω οικονομικής κρίσης. Οι ελληνικές επιχειρήσεις φαίνεται να επενδύουν όλο και περισσότερο σήμερα σε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αποδεικνύοντας το στάδιο ωριμότητας τους και ταυτόχρονα αναγνωρίζοντας την σημαντικότητα του υπεύθυνου ρόλου τους έναντι της κοινωνίας και του περιβάλλοντος που δραστηριοποιούνται. Έτσι, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη γίνεται αναπόσπαστο μέρος της συνολικής επιχειρησιακής στρατηγικής τους. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσουμε την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και πως αυτή εφαρμόζεται στα ελληνικά σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα από την εταιρεία «ΑΒ Βασιλόπουλος». Βασικό συμπέρασμα της μελέτης είναι το γεγονός ότι η ΕΚΕ στην εταιρεία «ΑΒ Βασιλόπουλος είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη και βασίζεται σε τρεις άξονες, αυτούς του «Ανθρώπου», των «Προϊόντων» και του «Περιβάλλοντος». Ειδικότερες πρακτικές λαμβάνονται για τη στήριξη του κάθε τομέα με ιδιαίτερη έμφαση να δίδεται στους ανθρώπους (εσωτερικό και εξωτερικό κοινό της επιχείρησης) και το περιβάλλον στο οποίο η εταιρεία δραστηριοποιείται.