Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kaloudi, Sofia-Georgia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η επίδραση της διαφήμισης στη χρήση αλκοόλ, στους σπουδαστές του Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2015-05-15T14:38:25Z) Βαβούρη, Ελευθερία; Γαλανάκης, Μανούσος; Καλούδη, Σοφία – Γεωργία; Παναγή, Μηνάς; Vavouri, Eleftheria; Galanakis, Manousos; Kaloudi, Sofia-Georgia; Panagi, MinasΗ παρούσα έρευνα μελετά το ρόλο της διαφήμισης, ως παράγοντα, που εμπλέκεται στη χρήση αλκοόλ. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφει τον τρόπο και τον βαθμό που ο ρόλος της διαφήμισης επηρεάζει την κατανάλωση. Στην έρευνα συμμετείχαν 400 σπουδαστές από όλα τα τμήματα των σχολών του Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου, Κρήτης. Η συλλογή δεδομένων της, βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς με κλειστές ερωτήσεις, το οποίο διαμορφώθηκε κατόπιν βιβλιογραφικής αναζήτησης από παρόμοιες μελέτες, συσχετισμού με τα αντίστοιχα ερευνητικά ερωτήματα και προσωπικής κρίσης των ερευνητών, καθώς δεν υπάρχει σταθμισμένο εργαλείο για αυτό το σκοπό. Για την ανίχνευση της σχέσης μεταξύ της διαφήμισης και της χρήσης αλκοόλ διαμορφώθηκαν και εξετάστηκαν πέντε υποθέσεις, από τις οποίες άλλες επιβεβαιώθηκαν και άλλες απορρίφθηκαν. Ειδικότερα, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι δεν υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση αλκοόλ ανάμεσα στα δύο φύλα. Αντιθέτως, φαίνεται ότι η συχνότητα παρακολούθησης θεαμάτων επηρεάζει τη χρήση αλκοολούχων ποτών. Επίσης, απορρίπτεται η υπόθεση ότι υπάρχουν δημιουργικές δραστηριότητες που θωρακίζουν το άτομο από τη χρήση, όπως και ότι η διαφήμιση επηρεάζει την κατανάλωση. Τέλος, το δείγμα υποστήριξε ότι τα Μ.Μ.Ε δεν μπορούν να ελέγξουν την χρήση οινοπνευματωδών.