Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kampitaki, Nikoleta"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο H σημασία του λογότυπου στη διαμόρφωση της μάρκας.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος), 2019-05-17) Καμπιτάκη, Νικολέτα; Kampitaki, NikoletaΣτην οικονομία του σήμερα, οι μάρκες έρχονται αντιμέτωπες συνεχώς με μεγάλο ανταγωνισμό. Το γεγονός αυτό, δημιουργεί την ανάγκη να σχηματίσουν μία πλήρως αντιπροσωπευτική ταυτότητα, για να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους. Ένα από τα κυριότερα οπτικά στοιχεία που αντιπροσωπεύουν την ταυτότητα μιας μάρκας, αποτελεί το λογότυπο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, αποσκοπεί στο να αναλύσει σε βάθος τη σημασία του λογότυπου στη διαμόρφωση της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, μελετάται η επιρροή του λογοτύπου στην αντίληψη των καταναλωτών, καθώς και ο ρόλος του, στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας και γενικότερα στην διαμόρφωση της ταυτότητάς της. Έπειτα από διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με την αξιοποίηση ερωτηματολογίου σε δείγμα Ελλήνων καταναλωτών, φαίνεται πως τα λογότυπα, επηρεάζουν σημαντικά την αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας, προσδιορίζοντας και ενδυναμώνοντας την οπτική της ταυτότητα. Παρόλα αυτά, όπως φαίνεται, δεν αποτελούν τόσο σημαντικό κριτήριο για τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε μπορούν να επηρεάσουν τις αντιλήψεις τους.