Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kanavakis, Charilaos"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ στο χώρο των αγροτικών προϊόντων: Η περίπτωση του ελαιολάδου.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2015-07-09T10:08:26Z) Καναβάκης, Χαρίλαος; Σπυριδάκης, Πέτρος; Kanavakis, Charilaos; Spyridakis, Petros
    Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης θα παρουσιασθεί στο πρώτο μέρος η έννοια και η εξέλιξη της επιστήμης του Μάρκετινγκ και στη συνέχεια πιο αναλυτικά το Αγροτικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Τροφίμων. Θα παρουσιασθούν τα βασικά χαρακτηριστικά των αγροτικών προϊόντων που επηρεάζουν το μάρκετινγκ καθώς και άλλοι παράγοντες επηρεασμού. Στο δεύτερο μέρος γίνεται μία προσπάθεια κατάρτισης ενός «ιδανικού – ιδεατού» σχεδίου μάρκετινγκ από το στάδιο της αρχικής έρευνας και ανάλυσης έως το στάδιο των αποφάσεων σχετικά με τα διαφορετικά τμήματα του μίγματος μάρκετινγκ. Τέλος, στο τρίτο μέρος γίνεται παρουσίαση και ανάλυση τριών σύγχρονων ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της τυποποίησης του ελαιολάδου. Γίνεται σύγκριση μεταξύ των διαφορετικών στρατηγικών μάρκετινγκ που ακολουθούν καθώς επίσης και συμπεράσματα – προτάσεις για το πώς θα πρέπει να κινηθούν.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace