Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kanti, Viktoras"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Δημιουργία δισδιάστατων παιχνιδιών σε Java.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2015-02-13T14:13:26Z) Κάντι, Βίκτωρας; Kanti, ViktorasΑυτή η εργασία συνδυάζει μια βιβλιοθήκη παιχνιδιών με ένα περιβάλλον που αποσκοπούν στην απλούστευση της ανάπτυξης των δις-διάστατων ηλεκτρονικών παιχνιδιών με τη χρήση της Java . Εισάγει ένα νέο τρόπο για να περιγράφει και να δομεί παιχνίδια πιο απλό για τον χρήστη να κατανοήσει που απαιτεί λιγότερο κώδικα από την πλευρά του . Παρέχει πολλά έτοιμα αντικείμενα και αλγόριθμους που χρησιμοποιούνται συχνά στην ανάπτυξη παιχνιδιών που είναι ευρέως παραμετροποιήσημα και προσαρμόζονται σε κάθε τύπο παιχνιδιού . Το περιβάλλον αποτελείται από τρεις συντάκτες για τη δημιουργία sprite , animation, συστήματα σωματιδίων ,φωτισμούς , bounds και τα συνδυάζει για να συνθέσει σκηνές . Όλα τα αρχεία που εξάγονται από αυτό το περιβάλλον μπορούν να διαβαστούν από τη βιβλιοθήκη και φορτώνονται σε αντικείμενα του παιχνιδιού για να δημιουργήσουν διαδραστικές σκηνές . Η βιβλιοθήκη παρέχει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες για να χειριστεί αυτά τα αντικείμενα και καλύπτει μια ευρεία ποικιλία επιλογών. Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τους indie προγραμματιστές παιχνιδιών που θέλουν να παρακάμψουν τις λεπτομέρειες υλοποίησης που απαιτούνται από σχεδόν κάθε παιχνίδι και να έχουν γρήγορα αποτελέσματα . Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αυτοματοποιήσει πλήρως τη φόρτωση , το rendering και το τρέξιμο των σκηνών μαζί με άλλες λειτουργίες όπως συγκρούσεις , βάθος διαστρωμάτωσης, είσοδο χρήστη, διαχείριση ήχου, δικτύωση , έλεγχο ουδέτερων αντικειμένων, καθώς και δομές δεδομένων για την αποθήκευση προόδου , διαλόγους , πίνακες βαθμολογίας και άλλα . Χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε το χρόνο που απαιτεί ο προγραμματισμός και να επικεντρωθούμε σε πράγματα που κάνουν ένα παιχνίδι ενδιαφέρον όπως η πλοκή, η τέχνη και τα εφέ. Όλα τα αντικείμενα περιγράφονται σε αρχεία κειμένου που μπορούν εύκολα να διαβαστούν και να συνταχθούν από το χρήστη . Δίνοντας την ελευθερία στον χρήστη να επεξεργάζεται εύκολα τα αντικείμενα αυτά και να βλέπει άμεσα τα αποτελέσματα που επιφέρουν στο παιχνίδι , αυτή η εργασία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως εργαλείο εκμάθησης.