Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kapetanaki, Evanthia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Οφέλη και πρακτικές προώθησης επιχειρήσεων εστίασης με τη χρήση διαδικτυακού μάρκετινγκ.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-07-25) Καπετανάκη, Ευανθία; Kapetanaki, EvanthiaΤα τελευταία χρόνια παρατηρείται όλο και περισσότερο η ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αφού το διαδίκτυο έχει εισέλθει δυναμικά στις ζωές των χρηστών και πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν καταλάβει την αξία του γι’ αυτό και η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι είτε ενεργό μέλος στα πλαίσια μιας διαφημιστικής εκστρατείας, είτε παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στοχεύοντας καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες. Εξίσου σημαντικό είναι ότι η διαφήμιση στο διαδίκτυο αποτελεί έναν οικονομικό τρόπο διαφήμισης εξασφαλίζοντας τα ίδια αποτελέσματα. Οι υπηρεσίες εστίασης (εστιατόρια, ταβέρνες κτλ) είναι μια από τις αρχαιότερες μορφές επιχειρήσεων και σαφώς μια από τις πιο ανταγωνιστικές. Ήταν φυσικό επακόλουθο οι επιχειρήσεις αυτές να αναζητήσουν στο διαδίκτυο νέους τρόπους προώθησης και ενίσχυσης του brandbuilding προκειμένου να καθιερωθεί η σχέση τους με τους πελάτες. Τα μέσα που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την διαφήμιση μέσω διαδικτύου είναι οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare κτλ) αλλά και η χρήση άλλων διαδικτυακών καναλιών όπως είναι ο ιστοχώρος και το email marketing. Βεβαίως όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμοστούν μεθοδικά με βάση κάποια συγκεκριμένη στρατηγική προώθησης του καταστήματος ώστε να αποφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και να συντελέσουν στην κερδοφορία της επιχείρησης. Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να αναζητήσουμε τις μεθόδους διαδικτυακής προώθησης που είναι κατάλληλες για επιχειρήσεις εστίασης καθώς και καλές πρακτικές που μπορούν να εφαρμόσουν στα διάφορα διαδικτυακά κανάλια επικοινωνίας. Για να το καταφέρουμε αυτό θα μελετήσουμε οδηγούς από ειδήμονες του τομείς καθώς και μελέτες επιτυχημένων περιπτώσεων. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα εφαρμόσουμε τις τεχνικές που ανακαλύψαμε σε μια πραγματική επιχείρηση και θα παραθέσουμε τα αποτελέσματα της δουλειάς μας.