Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kapetanaki, Kalliopi-Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Το digital marketing και οι χρήσεις του στην καθημερινότητα των τοπικών επιχειρήσεων.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2021-03-30) Καπετανάκη, Καλλιόπη-Μαρία; Kapetanaki, Kalliopi-MariaΣτην εποχή που διανύουμε κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Κάθε επιχείρηση στοχεύει με συγκεκριμένους τρόπους προώθησης έχοντας υπόψιν πολλούς παράγοντας όπως την φύση της επιχείρησης, τους στόχους που θέλει να κατορθώσει, τον χρόνο που διαθέτει , τον ανταγωνισμό που υπάρχει και θα υπάρξει στην πορεία, το budget και πολλά άλλα. Η πτυχιακή μου εργασία βασίζεται σε ένα πλάνο προώθησης των τοπικών μικρών επιχειρήσεων που δεν έχουν διαφημιστεί και παρουσιαστεί στο καταναλωτικό κοινό. Με το digital marketing επικοινωνεί η επιχείρηση με το καταναλωτικό κοινό στοχεύοντας να ελκύσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή και μεταδίδοντας το μήνυμα της. Στο digital marketing συνεχώς προστίθενται νέα και χρήσιμα εργαλεία. Οι μικρές τοπικές επιχειρήσεις δεν γνωρίζουν τις νέες τεχνολογίες του μάρκετινγκ και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν μόνο το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Οι σύγχρονες μεγάλες επιχειρήσεις ψάχνουν συνεχώς νέους τρόπους για να γίνουν καλύτεροι από τις άλλες εταιρείες με στόχο να έχουν επιτυχία στο τομέα του μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα εργαλεία και τα χαρακτηριστικά του διαδικτύου. Οι μικρές τοπικές επιχειρήσεις παραμένουν σταθερές στο παραδοσιακό μάρκετινγκ με αυτό τον τρόπο μένουν αδύνατες και ο ανταγωνισμός της νικάει. Η στρατηγική που ακολουθεί η κάθε επιχείρηση προκύπτει ανάλογα τα χρήματα που θα διαθέσει για να αναπτύξει κάθε εργαλείο και ανάλογα το μείγμα εργαλείων που θα χρησιμοποιήσει. Η παρούσα πτυχιακή αποτελείται από δύο μέρη, το πρώτο μέρος αποτελείται από το θεωρητικό κομμάτι όπου αναλύεται το digital marketing και η έννοια των τοπικών επιχειρήσεων και το δεύτερο μέρος στο οποίο εφαρμόστηκε το digital marketing σε μία τοπική επιχείρηση και παρουσιάζονται τα βήματα που ακολούθησα. Αναλυτικότερα στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία εισαγωγή, στο δεύτερο κεφάλαιο η γενική έννοια του μάρκετινγκ, στην συνέχεια ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο στο οποίο αναφέρομαι στο digital marketing, στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρομαι στις κρίσεις που ήρθε αντιμέτωπο με το ψηφιακό μάρκετινγκ , στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρομαι στις τοπικές επιχειρήσεις και τέλος στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρεται στο πρακτικό κομμάτι της πτυχιακής και το συμπέρασμα που προκύπτει.