Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Karagianni, Lydia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Influencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2020-07-16) Καραγιάννη, Λυδία; Karagianni, LydiaΤο influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ το παραδοσιακό marketing στοχεύει στη δημιουργία ενός πιστού αγοραστικού κοινού από το μηδέν. Οι influencers σήμερα ασκούν μεγάλη επίδραση στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Συγκεκριμένα, έχουν κατορθώσει να αναπτύξουν μαζί του μία ειλικρινή επικοινωνία, παρέχοντας ποιοτικό περιεχόμενο σε σταθερή συχνότητα. Με την παραπάνω τακτική, κατάφεραν σταδιακά να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των followers, ώστε τελικά να μπορέσουν να τους προωθήσουν στοχευόμενα προϊόντα και υπηρεσίες και να λειτουργήσουν ως καταλύτες στην αγοραστική απόφαση που θα πάρουν. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το κύριο μέσον επικοινωνίας των επηρεαστών κοινής γνώμης σε οποιαδήποτε κατηγορία και αν ανήκουν, στους influencers, youtubers, bloggersή vloggers. Το μέλλον του influencer marketing θεωρείται το content marketing και η micro influencers, οι οποίοι ασκούν μεγαλύτερη επίδραση στις αποφάσεις των ακολούθων τους με αναρτήσεις οι οποίες περιέχουν αυθεντικό περιεχόμενο και γι’ αυτό θεωρούνται πιο αποτελεσματικές.