Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Karampini, Kalliopi"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διοίκηση ολικής ποιότητας και οργανισμός ISO.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-06-19T16:59:46Z) Καραμπίνη, Καλλιόπη; Karampini, KalliopiΔιοίκηση Ολικής Ποιότητας και οργανισμός ISO. Παρακάτω θα ασχοληθούμε με την έννοια της Ποιότητας, της Διοίκησης Ποιότητας σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση ή έναν οργανισμό. Τα χαρακτηριστικά, οι σκοποί και τα στάδια για την εφαρμογή Διοίκησης Ολικής Ποιότητας . Επίσης σημαντικό είναι το Κόστος που προκύπτει από την έλλειψη Διοίκησης Ποιότητας, ο καθορισμός Προτύπων και το Σύστημα για την μέτρηση χαρακτηριστικών της Ποιότητας. Θα ασχοληθούμε με το Σύστημα Διοίκησης Ποιότητα και Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας. Θα κατανοήσουμε τη διαφορά μεταξύ Πιστοποίησης, Καταχώρησης και Διαπίστευσης. Αναφέρονται επιπλέων τα σημαντικά οφέλη ενός συστήματος HACCP (Hazard Analysis & Critical Controls Points) και ο οργανισμός ISO με τα διεθνή πρότυπα του. Είναι ένα πολύ ενδιαφέρων θέμα, κατανοητό και έχοντας το διαβάσει σίγουρα αντιλαμβάνεται κανείς την σπουδαιότητα της Ποιότητας και τα σημαντικά οφέλη που προκύπτουν στην επιχείρηση ή τον οργανισμό που διαθέτει Πιστοποίηση.