Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Karvounakis, Georgios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-11-26T10:51:10Z) Καρβουνάκης, Γεώργιος; Κοκολάκης, Ιωάννης; Karvounakis, Georgios; Kokolakis, IoannisΗ αναγκαιότητα του µάρκετινγκ αποτελεί βασικό ρόλο όχι μόνο στις µεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κι αυτό οφείλεται στην προσπάθεια τους να καταστούν βιώσιµες και ανταγωνιστικές. Αυτή η ανάγκη που στόχο έχει την αποτελεσµατικότερη οργάνωση και διοίκηση µπορεί να ικανοποιηθεί από τις λειτουργίες και τεχνικές του µάρκετινγκ, όπως είναι, ανάμεσα σε άλλες, η έρευνα αγοράς, η έρευνα αξιολόγησης λήψης αποφάσεων και ελέγχου, οι οποίες καθιστούν την ίδια την έννοια του μάρκετινγκ απαραίτητη για την οικονομική αποτελεσματικότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (Carson, 1985). Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει το Μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και θα αναφερθούμε και πιο συγκεκριμένα στο τομέα των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Πιο ειδικά στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε σε γενικά για την έννοια του Μάρκετινγκ. Εν συνεχεία θα πραγματοποιήσουμε αναφορά σχετικά με τα σούπερ μάρκετ στον Ελλαδικό χώρο. Μετά από τη παρουσίαση αυτή θα προβούμε σε συμπεράσματα.