Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Karydis, Konstantinos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η διείσδυση του διαδικτύου στο χώρο των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-07-23T17:40:01Z) Καρύδης, Κωνσταντίνος; Karydis, Konstantinosπαρούσα εργασία επικεντρώνεται στη διείσδυση του διαδικτύου στις επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα στην Ελλάδα, την προβολή του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και τη συσχέτισή του με τις επιδόσεις των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Επιχειρούμε να δούμε κατά πόσο οι επιχειρήσεις αυτές έχουν υιοθετήσει τις πρακτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου για την πραγματοποίηση των online συναλλαγών τους. Αρχίζουμε με την μελέτη και τον ορισμό κάποιων σημαντικών και απαραίτητων εννοιών όπως του τουρισμού και του ηλεκτρονικού εμπορίου και με τη βοήθεια στατιστικών στοιχείων και διαγραμμάτων παρακολουθούμε την παρουσία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Η τουριστική βιομηχανία κάθε χώρας έχει αντιληφθεί την επιτακτική ανάγκη να προβληθεί αποτελεσματικά μέσα από το διαδίκτυο καθώς ιδιώτες και νοικοκυριά αποκτούν πρόσβαση σε αυτό με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν πως παρά το γεγονός ότι οι Ελληνικές επιχειρήσεις ξεκίνησαν με κάποια μικρή υστέρηση στην αφομοίωση του διαδικτύου και την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που παρέχει, οι επιχειρήσεις τουρισμού και ιδιαίτερα ο ξενοδοχειακός κλάδος έχουν κάνει σημαντικά άλματα. Η προβολή στο διαδίκτυο των ελληνικών επιχειρήσεων-υπηρεσιών τουρισμού, ανεξάρτητα από τις προσπάθειες των εγχώριων επιχειρηματιών ή των επισήμων φορέων, είναι εκτεταμένη. Αυτό οφείλεται όχι μόνο στις επενδύσεις των εγχώριων επιχειρηματιών αλλά και στις δραστηριότητες των μεγάλων tour operators και πολυεθνικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συνεπώς, παρά την αργή –αρχικά- διείσδυση του διαδικτύου στη χώρα μας και στις επιχειρήσεις της, ο τομέας του τουρισμού χαρακτηρίζεται από δυναμικές εξελίξεις στη χρήση του μέσου αυτού, μέσα σε ένα πολύ ανταγωνιστικό παγκόσμιο περιβάλλον.