Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kastrinaki, Dimitra"

Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Δεν υπάρχει διαθέσιμη μικρογραφία
    Τεκμήριο
    Λειτουργία και Φ.Π.Α τουριστικού γραφείου.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2008-10-22T12:28:49Z) Καστρινάκη, Δήμητρα; Kastrinaki, Dimitra
    Ο τουρισμός έχει εξελιχθεί παγκοσμίως σε μια από τις σημαντικότερες βιομηχανίες, αποτελώντας σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης και απασχόλησης. Η τουριστική αγορά όντας επιρρεπής σε δόκιμες αλλαγές, προερχόμενες ιδιαίτερα από την παγκοσμιοποίηση των αγορών, διέπεται από ένα σύνολο συνεχών μεταβολών. Καθώς νέοι προορισμοί εισέρχονται στην διεθνή τουριστική αγορά, ο ανταγωνισμός για την προσέλκυση τουριστών και την αύξηση των εσόδων εντείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Για την ενίσχυση του ανταγωνισμού ενός τουριστικού προορισμού υπάρχουν ποικιλόμορφες προσεγγίσεις. Η σύγχρονη προσέγγιση εστιάζει στην ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, η οποία ωστόσο πρέπει να αυξάνεται περισσότερο από το κόστος. Ο ρόλος των πρακτορείων ταξιδιών στην τουριστική ανάπτυξη ενός προορισμού είναι ιδιαίτερα σημαντικός παρόλο που έχουμε ταυτίσει τον τουρισμό με τα ξενοδοχεία και τις εγκαταστάσεις διαμονής των τουριστών. Ωστόσο η τουριστική ζήτηση, οι επισκέπτες, δεν καλύπτονται από τις υπηρεσίες μιας μόνο κατηγορίας επιχειρήσεων. Απαιτούνται μεταφορικά μέσα, ταξιδιωτικά πρακτορεία, τουριστικά λεωφορεία, τουριστικά καταλύματα, εγκαταστάσεις, επιχειρήσεις εστίασης και αναψυχής κ.τ.λ. Το τουριστικό γραφείο αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο τουριστικό προϊόν και την τουριστική ζήτηση από ξένους ή Έλληνες επισκέπτες καθώς σε αυτό πέφτει το βάρος για την καλύτερη οργάνωση και πραγματοποίηση των καλύτερων διακοπών.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Συγκριτική μελέτη του e-Marketing και του e-Commerce στην Ελλάδα σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά κράτη.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-12-12) Καστρινάκη, Δήμητρα; Kastrinaki, Dimitra
    Στην παρούσα εργασία μας αφού αναλύσουμε τους όρους ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) και ηλεκτρονικό marketing ( e-marketing), θα παρουσιάσουμε την χρήση και την επέκτασή τους στον ελληνικό επιχειρηματικό χώρο. Ταυτόχρονα όμως, για να εμβαθύνουμε στο περιεχόμενο των όρων αυτών, θα ασχοληθούμε με το διαδίκτυο ως τεχνολογικό φαινόμενο και εργαλείο επικοινωνίας, αλλά και με το ηλεκτρονικό επιχειρείν, μια έννοια – «ομπρέλα» η οποία περικλείει την όλη διαδικασία οικονομικής δραστηριοποίησης μέσω του διαδικτύου. Έτσι το πρώτο κεφάλαιο θα το αφιερώσουμε στην γνωριμία με το διαδίκτυο και τις τεχνολογικές του εκφάνσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα επεξηγήσουμε τον όρο «ηλεκτρονικό επιχειρείν», ώστε να μπορέσουμε αργότερα να τον συνδέσουμε με όσα θα ακολουθήσουν. Στο τρίτο κεφάλαιο θα εκθέσουμε αναλυτικά το ηλεκτρονικό εμπόριο, δίνοντας ταυτόχρονα στοιχεία για το πώς εκείνο αναπτύσσεται στην Ελλάδα, ενώ παρόμοιο τρόπο εργασίας θα έχουμε και για το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο, στο οποίο θα ερμηνεύεται και θα δίδεται η χρήση του ηλεκτρονικού marketing.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace