Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kastrinaki, Marilena"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Σύγκριση online εταιρειών πώλησης ειδών τεχνολογίας.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2018-01-08) Καστρινάκη, Μαριλένα; Kastrinaki, MarilenaΚάθε εταιρεία χάρη στο Διαδίκτυο και την πρόοδο της τεχνολογίας έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει ένα διαδικτυακό κατάστημα, προκειμένου να προσεγγίσει όσους περισσότερους καταναλωτές μπορεί, μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Όμως τα διαδικτυακά καταστήματα έχουν βοηθήσει και με πολλούς άλλους τρόπους επίσης τις επιχειρήσεις. Ένας από τους λόγους για τους οποίους τα διαδικτυακά καταστήματα έχουν κάποιες διαφορές από τα φυσικά καταστήματα είναι η φύση τους και η δομή τους. Σ’ αυτή την εργασία παρουσιάζεται η ιστορία κάποιων εταιρειών, όπως Πλαίσιο,Public,Γερμανος,Κωτσοβολος,Media Markt και Electronet οι οποίες έχουν διαδικτυακά καταστήματα και πουλάνε βασικά ηλεκτρικές συσκευές. Ο βασικός σκοπός είναι η μελέτη αυτών των εταιρειών από οικονομικής απόψεως.