Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Katrinis, Dimitrios-Eleftherios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η εφαρμογή του CRM (Custom Relationship Marketing) στις επιχειρήσεις εστίασης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2016-07-20) Κατρίνης, Δημήτριος-Ελευθέριος; Katrinis, Dimitrios-EleftheriosΣτη σημερινή εποχή, τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η σωστή διαχείριση από την πλευρά των επιχειρήσεων σε σχέση με τους πελάτες τους, είναι ένα βασικό κομμάτι για την ανάπτυξη και τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Έτσι, στα σημερινά δεδομένα η κάθε επιχείρηση απαιτείται να έχει τις δυνατότητες και την γνώση να κατανοήσει την αγοραστική συμπεριφορά, τα κίνητρα ακόμα και την προσωπικότητα των πελατών της. Η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων αποτελεί ένα δύσκολο κομμάτι έρευνας για την επιχείρηση αλλά και της προσδίδει πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα, αν γίνει με τον σωστό τρόπο. Οι εφαρμογές, λοιπόν του CRM( Customer Relationship Management) έχουν αναπτυχθεί με σκοπό να εκπληρώσουν αυτό το δύσκολο έργο της διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες. Τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων αποτελούν έναν συνδυασμό διαδικασιών, τεχνολογίας και ανθρώπινης προσπάθειας για την καλύτερη κατανόηση και εξυπηρέτηση των πελατών. Ο σκοπός του CRM είναι να βοηθήσει την επιχείρηση, που θα το χρησιμοποιήσει, να γνωρίσει τους πελάτες και να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης. Σύμφωνα με τον Goldenberg [2000]: « Το CRM δεν αποτελεί απλά μια εφαρμογή λογισμικού για το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών αλλά μια πολύ-λειτουργική, πελατοκεντρική, στρατηγικά επιχειρηματική διαδικασία, η οποία μεγιστοποιεί την απόδοση των σχέσεων με τον πελάτη και κατά συνέπεια την απόδοση του συνόλου της επιχείρησης. Επομένως, το CRM αποτελεί ένα στρατηγικό εργαλείο που συνδυάζει την γνώση του μάρκετινγκ και των πωλήσεων με την τεχνολογία, ώστε να συλλέξει πληροφορίες για τους πελάτες από κάθε σημείο της επιχείρησης, να διαχειριστεί τις πληροφορίες αυτές και στην συνέχεια να τις διανέμει σε κάθε σημείο της επιχείρησης όπου είναι απαραίτητες. Αυτή η διαδικασία στοχεύει αρχικά στη μέγιστη ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη με σκοπό να παραμείνει πιστός και να διαδώσει την εμπειρία του ώστε να προσέλθουν στην επιχείρηση νέοι πελάτες. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του CRM (Customer Relationship Management) σε επιχειρήσεις εστίασης. Θα εξετάσουμε εκτενώς τον ορισμό του CRM και θα παρουσιάσουμε την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις εστίασης.